Start Menu Tuner 1.21 (Shareware)

8.1/10 (59 أصوات )

الترجمة الالية للوصف
قاءمه بدء تونر يساعد علي خلق لكم برنامج النوع ونحن بحاجه الي ان الطلب عليها. الاولي المكتبات واجهت نفس المشكله : كيف يمكن ان نضع كميات كبيره من جميع هذه المعلومات الي النظام؟ معارض حل هذه المشكله. ويسمح لك الدليل علي التركيز علي فءه معينه بدلا من الاهتمام علي جميع البنود. ولا يمكن ان يعزي الي الهيكل والدليل علي ذلك ان جميع البنود التي تم فرزها من الفءات. هذه الطريقه اتضح ان يكون ذلك الحكم ان الادله لا تزال تشكل مصدر معلومات موثوق بها حتي بعد قرون ، في عصر محركات البحث ، سواء علي الناس وعلي محركات البحث. ما انتم علي نتيجه؟ الان انت لن تدخل في اي جرس في مجرد النظر في خيار كبير عندما تفتح لك قاءمه. ان الاختيار سهل والبصريه : انظر اليكم ، ومن باب النظر في قاءمه قصيره من البرامج التي لا تتطلب مهارات الكلب البوليسي. بذلتموها مع ان الحياه اليوميه البسيطه واكثر راحه. وهذا يعني ان نوعيه الحياه قد ازدادت واهنءكم علي ذلك. كيفيه استخدامها؟ وهو برنامج يقوم علي قاءمتين : قاءمه فءات البرنامج » ومن البنود في القاءمه المختاره . قاءمه الفءات الموجوده علي الحق ، وان قاءمه من البنود في فءه تقع في فءه left.select تريدون ، مثل والعام المفرز من قاءمه البرامج. منذ برنامجا من جهه اليسار وقاءمه علي اي فءه اخري. يمكنك خلق فءات جديده ، من تغيير. انت حذف ، ويصبح فصله. هذه البنود من لا ، ونقل الي قاءمه العامه. يمكنك تغيير النظام من الفءات ، واستعمال صعودا وهبوطا الي ان الازرار.



  • مرات التنزيل: 26748
  • متطلبات التشغيل: Windows All
  • الحجم: 667 KB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:



استخدام البرامج التي تم تنزيلها من موقعنا يجب أن يكون وفقاً للقوانين في بلدك.لا نوصي باستخدام برامج تنتهك القوانين في بلدك.،اذا كنت تري ان هذا المحتوي لا يتوافق مع حقوق الملكية الفكرية برجاء ابلاغنا بالضغط هنا
Start Menu Tuner 1.21 (Shareware) علي مشاكس سوفت



Description


Start Menu Tuner helps you to create program categories you need and sort your application by them.

The first librarians have encountered the same problem: ‘How to put great amounts of all this information into order?’

Catalogs solved this problem. A catalog allows you to focus on a certain category instead of paying attention to all items. It is possible due to the catalog structure based on the fact that all items have been already sorted by categories.

This method turned out to be so good that catalogs continue to serve as a source of trustworthy information even centuries later, in the age of search engines, both for people and for search engines.

What will you get as a result? Now you will not fall into a stupor at a mere sight of a large choice when you open the menu.

Your choice is easy and visual: you see a category, open it and look at a brief list of programs that does not require a bloodhound's skills. You have made your everyday life yet more simple and comfortable.

It means that the quality of your life has increased and I congratulate you on that!

How to use it?

The program is based on two lists:
the list of program categories;
the list of items in the selected category.

The list of categories is located to the right, while the list of items in the category is located to the left.Select the category you need, e.g. the general unsorted list of programs. Drag a program from the left-hand list to any other category.

You can create new categories, rename them. When you delete a category, it gets dismissed. Items from this category are not deleted, but moved to the general list. You can change the order of categories, use the Up and Down buttons for that.

Moshax.com only provide legal software, please help us keeping pur site legal, if you think this page is violating copyrights please let us know by clicking here Here





التعليقات علي Start Menu Tuner 1.21 (Shareware)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع