Trading-shim 061006

8.2/10 (63 أصوات )

الترجمة الالية للوصف
- التجاره الحشوه هي قاعده الموصل المعهد ان الطلب علي استمرار اضافيا لتخزين البيانات الخلفيه. التجاره والحشوه هي قياده خط ودبمس تسيطر علي التفاعل وانا - الي 27.55 التفاعليه سماسره تاجر عمله ، وانما وباء توس انا العربي ، او مجرد توس العربي. ان المعهد عددا من المزايا والاهداف ، بما في ذلك حريه التجاره المتاحه والعمل الشامل وتغذي المحفوظات التاشير علي التاريخ والبيانات ورقه حساب مثاليه برامج الاختبار ، وانخفاض تكاليف المعاملات. وبعد حملات من الحشوه وادخال تغييرات علي البيانات. والحشوه وراي في قاعده لبدء الاولي ، ومن ذلك الوقت الي الوقت الذي اشار فيه باختصار ، مجرد الاوامر. هذه مجموعه من الحشوه ودمج قاعده بيانات لتخزين مع استمرار وتوس. وبين القياده ايضا بمثابه بديل من القاءمه توس التخلي البينيه وتسمح لك باستخدام برامج اسفل ، اذا كوي او لا ، ان يدفع عن توس في المعهد. وهو مكتوب في الحشوه + ج + ، وان 9.0 في النمو ، مع ان الحديث عن اي نظام - ان عمل. والبرمجيات الحره. ولقد اطلق التجاري الحشوه في شكل مصدر في القطاع العام والترخيص بالرخصه في ذلك للوصول الي اكبر عدد ممكن من مستخدمي المجتمع. ما الجديد في هذا الاصدار : ? هذه هي مءقته ، مع مختلف التطورات الداخليه والتغييرات في طريقه الي قطع اجل الوظيفه.



  • مرات التنزيل: 332
  • متطلبات التشغيل:
  • الحجم: 0
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 2006-11-10 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:



استخدام البرامج التي تم تنزيلها من موقعنا يجب أن يكون وفقاً للقوانين في بلدك.لا نوصي باستخدام برامج تنتهك القوانين في بلدك.،اذا كنت تري ان هذا المحتوي لا يتوافق مع حقوق الملكية الفكرية برجاء ابلاغنا بالضغط هنا
Trading-shim 061006 علي مشاكس سوفت



Description

Trading-shim is a database driven connector API that provides a persistent store SQL backend database.

The trading shim is a command-line and dbms controlled interface to the socket-based API of Interactive Brokers' Trader Workstation, abbreviated as the IB tws socket api, or simply tws api. That api has a number of advantages for our purposes, including the freely available Trader Workstation, comprehensive feeds and archives for tick and history data, a paper account ideal for software testing, and low transaction costs.

The downstream drives the shim by making changes to the database. The shim consults the database at initial startup, and from time to time thereafter when signalled by brief, simple commands. This combination of database and shim integrate persistent database storage with the tws. The command interface also serves as an alternative to the existing tws gui interfaces, to permit you to use downstream programs, whether gui or not, to drive the tws through its api.

The shim is written in C++, and though developed on Linux, should run on any modern Unix-like platform. It's free software; we've released the trading shim in source form under the GNU General Public License in order to reach the widest possible community of users.

What's New in This Release:
· This is an interim update, with various internal changes on the way to un-blocking order functionality.
Moshax.com only provide legal software, please help us keeping pur site legal, if you think this page is violating copyrights please let us know by clicking here Here





التعليقات علي Trading-shim 061006
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع