7.2/10 (85 أصوات )

Application Enhancer (APE) is a system used in our and third-party products that helps them to enhance and redefine various applications behavior running on your system.What exactly is Application Enhancer? انها توليفة من إطار مجموعة وتستخدم الشفرة التي يمكن إعادة استخدامها في مختلف التطبيقات وحدات محسن) ، ونظام الديمون (المجهولي الهوية خلفية الطلب). تطبيق المحسن في أداء مهمته من خلال تحميل الإضافات (محسن تطبيق نماذج أو قرد 'sقصيرة) التي تحتوي على رمز للتنفيذ في تشغيل التطبيقات. وبمجرد تحميلها ، وقرد وحدة يقوم بالتعديلات اللازمة (مثل إعادة تحديد الحد الأدنى نافذة ، أو تكييف أبل القائمة الموحدة) عن بدأ تطبيق ذاكرة المكان ، لم تتناول أية ملفات على القرص ، وذلك باستخدام مجموعة من الوظائف المحددة في إطار تطبيق المحسن . لمساعدة وحدات لقرد يجري تحميلها في الطلبات التي أطلقت حديثا ، بتطبيق محسن الديمون (قلد) used.Can محسن تطبيق نماذج أو تحطم النظام الخاص بك؟ ونظرا لطبيعة هذه الطريقة ، وطلب محسن أو نماذج يمكن أن تحطم الطائرة التي يحتمل أن الطلبات الفردية في حالة وجود خلل في وحدة أو في تطبيق تعديل (وأحيانا يعرض نماذج قرد الخفية البق في التطبيقات). إذا كنت تشك في التطبيق محسن أو سبب تحطم وحدات ، يمكنك دائما مؤقتا تعطيل محسن system.There يتم تطبيق عدد من التكنولوجيات تدمج منتجاتنا التي تسعى للتأكد من تطبيقاتك آمنة : Haxie CrashGuard يحرص على تطبيق وليس إذا كان قد عدل مؤخرا تحطمت » قرد تأكد من عدم التأكد من تدمير وحدات قرد تحميل » وفضلا عن ذلك ، فإن جميع منتجاتنا تمر مملة بيتا عملية الاختبار للتأكد من أنها تدير expected.Does كما طلب محسن تباطؤ النظام؟ يرجع ذلك إلى أن أكثر رمز لابد من تحميلها في تطبيق اطلاق الوقت ، يمكن أن يزيد الطلب المحسن تطبيق اطلاق الوقت (عادة في حدود 40-60 السيدة المحسن لكل تطبيق نموذج عصري تحميلها على ماك). وبمجرد تحميلها ، وتطبيق نماذج محسن تبقى كامنة والخنازير لن المعالج الخاص بك. ونحن على الدوام تعمل على تحسين الوضع ، لذا يرجى التأكد من انك دائما تشغيل أحدث إصدارات من وراء التكنولوجيا products.The تطبيق نظام محسن تم في مجال البحث والتطوير لاكثر من 2 سنوات حتى الآن ، والكثير من منتجاتنا استخدامه . ما الجديد في هذا الإصدار : [سجل التغيير قراءة كاملة] يعمل حاليا على G3s مرة أخرى. محاولات لتسجيل قرد الإطلاق مع التطبيق على LaunchServices تثبيتها. في حين جمعت Colbert التقرير. تعالج مشكلة عدم القدرة على رؤية و / أو استخدام ملف تحميل التحديث من قبل (إلا في التحديثات بعد 2.5.2). اذا كنت ترى هذه من Unsanity التحديث 2.5.1 مع قرد أو قبل ذلك ، يرجى الذهاب الى http://www.haxies.com/ape لتحميل هذا التحديث.



  • مرات التنزيل: 329
  • متطلبات التشغيل: Mac OS X 10.3 or later
  • الحجم: 1.8 MB
  • الترخيص:
  • الاصدار : Enhancer
  • اضيف في: 2009-10-08 00:00:00
  • اخر تحديث: 10/08/2009
  • الموقع علي الانترنت:






Description




Application Enhancer (APE) is a system used in our and third-party products that helps them to enhance and redefine various applications behavior running on your system.What exactly is Application Enhancer? It is a combination of a Framework (a collection of commonly used code that can be re-used across different Application Enhancer modules) and a system daemon (faceless background application). Application Enhancer performs its task by loading plugins (Application Enhancer modules, or APE's for short) containing executable code into the running applications. Once loaded, the APE module performs the needed modifications (such as redefining the minimize window action, or customizing the standard Apple menu) on the launched application memory space, never touching any files on disk, utilizing set of functions defined in the Application Enhancer framework. To help the APE modules to be loaded into newly launched applications, the Application Enhancer daemon (aped) is used.Can Application Enhancer or its modules crash your system? Due to the nature of the method, Application Enhancer or its modules potentially can crash individual applications if there is a bug in the module or in the application being modified (sometimes APE modules expose "hidden" bugs in the applications).If you suspect Application Enhancer or its modules cause crashes, you can always temporarily disable the Application Enhancer system.There are a number of technologies incorporated into our products that attempt to make sure your applications are safe: Haxie CrashGuard makes sure the application is not modified if it has recently crashed; APE Check makes sure no damaged APE modules are loaded; moreover, all of our products are going through a tedious beta testing process to make sure it runs as expected.Does Application Enhancer slow down the system? Due to the fact that more code has to be loaded at the application launch time, Application Enhancer can increase the application launch time (usually in the range of 40-60 ms per Application Enhancer module loaded on a modern Mac). Once loaded, most Application Enhancer modules stay latent and will not hog your processor. We are constantly working on improving the situation, so please make sure you always run the latest versions of our products.The technology behind Application Enhancer system has been in research and development for more than 2 years now, and many of our products are using it. What's New in This Release: [ read full changelog ]

· Now works on G3s again.
· Attempts to register the APE Launcher app with LaunchServices on install.
· Compiled while the Colbert Report was on.
· Addresses the problem of not being able to see and/or use the file downloaded by the Updater (will only be seen in updates after 2.5.2).
· If you are seeing this from the Unsanity Updater with APE 2.5.1 or earlier, please go to http://www.haxies.com/ape to download this update.




صور Application Enhancer 2.5.2
Application Enhancer 2.5.2





التعليقات علي Application Enhancer 2.5.2
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع