8.0/10 (4 أصوات )

متصفح تور للتصفح الامن وفتح المواقع المحجوبة  Tor Browser.

لا تعتقد أن المتصفحات الشهيرة مثل جوجل كروم، فايرفوكس موزيلا و أوبرا و انترنت اكسبلورر هي أكثر المتصفحات حفاظا على الخصوصية، لا و هذا خطأ كبير، فدرجة الخصوصية في هذه المتصفحات لا تساوي شيئا مقارنة مع Tor Browser.متصف تور هو أحد أشهر المتصفحات في العالم، ليس بفضل سرعته الكبيرة أو اضافاته الكثيرة، لكن بفضل الفكرة المبتكرة و المطلوبة في زماننا هذا، متصفح ويب يوفر أعلى درجة من السرية والخصوصية والأمان لجميع مستخدميه. متصفح Tor Browser ليس سريعا مقارنة مع المتصفحات المعروفة كجوجل كروم و فايرفوكس، لكنه يستخدم تقنية جد متطورة و فريدة لتغيير أرقام الآي بي بين المستخدمين و أدوات أخرى متعددة من أجل ضمان لاسرية الكاملة. كما أن متصفح Tor Browser كثير الاستخدام حتى في الدول العربية، وتوجد شروحات كثيرة من موقع المشروع الرسمي تسهل على المستخدم العمل به، حجم البرنامج كبير بعض الشيء لكن هذا راجع الى أدوات الخصوصية و vpn المدمجة في هذا المتصفح الرائع.




  • مرات التنزيل: 583
  • متطلبات التشغيل: Version 6.0.4 (2016-08-02) - Windows 10, 8, 7, Vista, and XP
  • الحجم: 41015.625 KB
  • الترخيص: FREE
  • الاصدار :
  • اضيف في: 2016-08-24 00:00:00
  • الموقع علي الانترنت: https://www.torproject.org/




شاهد ايضا
  • Tor Browser
  • Tor Browser
  • Tor Browser



  • Description

    From AnchorFree: Access blocked websites and apps such as Facebook, YouTube, Netflix, BBC, ITV Player, and Pandora. Get unrestricted access to mobile VoIP services and messaging apps such as Skype and Viber around the world. Switch virtual locations with ease; we have dedicated servers in Australia, Canada, China, Germany, Hong Kong, India, Japan, UK, US. Secure all online activity with banking-level encryption on any public or private network. Mask your IP address for maximum privacy & security while preventing hackers from stealing your personal information. What's new in this version: Version 5.2.2 includes updates, enhancements, and bug fixes.

     

    Want Tor to really work?

    You need to change some of your habits, as some things won't work exactly as you are used to. Please read the full list of warnings for details.

    Microsoft Windows
    Download Unstable

    Tor Browser

    Version 6.0.4 (2016-08-02) - Windows 10, 8, 7, Vista, and XP

    Everything you need to safely browse the Internet. Learn more »

    Expert Bundle

    Windows 10, 8, 7, Vista, XP, 2000, 2003 Server, ME, and Windows 98SE

     

    ownloadTor Browser

    Download Unstable

    Tor Browser

    Version 6.0.4 (2016-08-02)- OS X Intel

    Everything you need to safely browse the Internet. This package

     

    DownloadTor Browser (64-Bit)

    Download Unstable
    DownloadTor Browser (32-Bit)

    Tor Browser

    Version 6.0.4 (2016-08-02) - Linux, BSD, and Unix

    Everything you need to safely browse the Internet. This package requires no installation. Just extract it and run. Learn more »

     

    Android Bundle

    Our software is available for Android-based phones, tablets, and computers from the Guardian Project in their F-Droid Repository or the Google Play Store.






    التعليقات علي متصفح تور للتصفح الامن وفتح المواقع المحجوبة Tor Browser
    اضافة تعليق

    تعليقات الفيسبوك

    تعليقات الموقع