Email Cloaker for Web 1.22 (Freeware)

7.7/10 (26 أصوات )

الترجمة الالية للوصف
الالكتروني علي شبكه كلواكر هو مجرد تطبيق هذا القانون ان يولد تشكيل عناوين البريد الالكتروني في المتوسط وهم من دون شك ان من سبامبوتس. هذه بعض البرامج في تجميع عناوين البريد التي يمكن الاتصال عناوين سريه تقريبا مع اي طريقه وتضاف الي هذه البيانات. جافا سكريبت لا تخفي ، وان يرفع المستوي المساعده. ان حمايه ضد هذه الدراسات البريد لك ، لا ينبغي ان تحدد عنوان البريد الالكتروني علي شبكه الانترنت في اي شكل (لا سهل ولا تعمل) وكلواكر الالكتروني علي شبكه 1.2 يسمح لك ان تحمي ان يتناول في هذا الطريق. البريد كلواكر ببساطه يسجل سبام المحميه الاتصال شكل اليكم عنوان البريد الالكتروني علي الشبكه من خدمات مجانيه xinbox.com وذلك الذي يحدث بين هذا الشكل ان لكم ان تحدد علي ان المستوي صفحه و(التي هي مهمه جدا) علي منتديات ، دردشه ، ما سبام اساليب الحمايه : xinbox.com بفضل المستوي ستار عند هذه الحمايه ، هو طريقه استخدام البريد الالكتروني هو ان ليس في المستوي المحدد في القانون باي شكل من الاشكال. وبدلا من التسجيل في الخدمه مجانا وليس http://xinbox.com مره. هذه الخدمه خاصه يخلق اتصال مع الانترنت علي شكل واليكم عنوان البريد الالكتروني. اولءك الذين يريدون الاتصال يمكنك استخدام هذه الصفحه حتي بدون بريد العملاء. وينصح استخدام هذا الاسلوب علي حمايه جميع عناوين البريد الالكتروني. بالاضافه الي ذلك ، لا ان يحاول ان يحدد العنوان الالكتروني البسيط في اي شكل. بل وصل الي اعطاء الاتصال به في شكل كسينبوكس حيثما امكن. تقدم جافا سكريبت ستار وعندما يستخدم اسلوب الحمايه ، وعنوان البريد الالكتروني هو مقسم الي اجزاء وارقام. وهو فك شفره مباشره في نافذه المتصفح عندما تفتح الصفحه. هذا الاسلوب هو حمايه فعاله ضد معظم برامج جمع عناوين البريد الالكتروني ، وتصفح الانترنت ودعم جافا سكريبت يجب ان يكون قادرا علي اظهار خطاب المشفره في هذا الطريق. ومع كل الحديث حاليا برامج الدعم وحتي وان توصي بتعميم استخدام هذه الطريقه الي حمايه العناوين انت خاءف علي شفر مع كسينبوكس حمايه طريقه الخروج. مجرد ذريعه لاستخدام عندما حمايه هذه الطريقه تستخدم جميع الاشخاص وفي عنوان البريد الالكتروني لا مع القوانين ، التي تساعد علي ابقاء خطابك في سريه من الكثير من البرامج التي تجمع عناوين?. ولكن هذه الطريقه ليست فعاله بما فيه الكفايه. ولا تستفيد من هذا الاسلوب هو حمايه هذا هو عنوان البريد الالكتروني المشفر بطريقه صحيحه سوف يظهر في جميع برامج حديثه مع اي اوضاع الامن. والسبب هو ان يوصي الي تطبيق هذا العلم الي جميع العناوين انتم خاءفون علي اساليب حمايه اخري.



  • مرات التنزيل: 20957
  • متطلبات التشغيل: Windows All
  • الحجم: 439 KB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:



استخدام البرامج التي تم تنزيلها من موقعنا يجب أن يكون وفقاً للقوانين في بلدك.لا نوصي باستخدام برامج تنتهك القوانين في بلدك.،اذا كنت تري ان هذا المحتوي لا يتوافق مع حقوق الملكية الفكرية برجاء ابلاغنا بالضغط هنا



Description


Email Cloaker for Web is a simple application that generates code that cloaks e-mail addresses in HTML and prevents them from being harvested by spambots.

At present some programs collecting email addresses can already decrypt
addresses encrypted with almost any method and add them to their database.
Neither javascript cloak, nor html cloak can help.

To protect against such email harvesters, you should not specify your email address on web pages in any form (neither plain nor encrypted) and Email Cloaker for Web 1.2 allows you to protect your addresses in such a way.

Email Cloaker simply registers a spam-protected Contact Form for your email address on the server of the free service XInbox.com and then just creates a link to this form that you can specify both on your HTML pages and (which is quite important) on forums, chats, etc.

Spam Protection Methods:

XInbox.com Unbreakable HTML Cloak
When this protection method is used, your email address is not specified in HTML code in any way. Instead, it is registered at the free service http://XInbox.com only once. This service creates a special page with a Contact Form on it for your email address. Those who want to contact you can use this page even without a mail client. It is recommended to use this method for protecting all your email addresses. Besides, try not to specify your email address in its plain form anywhere. Instead, give the link to your Contact Form at XInbox wherever possible.

Advanced Javascript Cloak
When this protection method is used, the e-mail address is divided into parts and encrypted. It is decrypted directly in the browser window when the page is opened. This protection method is effective against most software collecting e-mail addresses, but the Internet browser must support Javascript to be able to display an address encrypted in such a way. Nevertheless, all modern browsers currently support it so we recommend that you use this method to protect addresses you are afraid to encrypt with the XInbox Unbreakable protection method.


Simple Html Cloak
When this protection method is used, all characters in the e-mail address are replaced with their codes, which helps to keep your address in secret from a lot of software that collect addresses for spamming. However, this method is not effective enough. The unquestionable advantage of this protection method is that an e-mail address encrypted in such a way will be correctly displayed in all modern browsers with any security settings. That is why it is recommended to apply such encryption to all addresses you are afraid to protect with other methods.

Moshax.com only provide legal software, please help us keeping pur site legal, if you think this page is violating copyrights please let us know by clicking here Here





التعليقات علي Email Cloaker for Web 1.22 (Freeware)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع