8.2/10 (96 أصوات )

ج النماذج والادوات المكتبه تتكون من عده تطبيقات علي نطاق واستخدام البيانات وهياكل وانماط بداءيه والتعاون / هتبد الوظيفه. موضوع التنميه عاده نحو البيءات سمه من الملابس تنفيذ هذه الادوات. كبروبس علي مستوي هياكل البيانات العامه ، وانا في مرافق المفك. وليبكبروبس املا في ثغره بين مستوي 27.55 ج تعود الي 1970 وظيفه في حاجه الي بعض خدمات الانترنت من كل مكان. ج الترميز في ما يتيح تحسين الاداء وزياده الرقابه علي تطبيق السلوك ، التي يمكن ان الاهميه الحقيقيه للحياه في حالات كثيره. والغرض من ذلك هو تقديم ليبكبروبس عامه عن ادوات تطوير التطبيقات في سهل ج تشمل البيانات الاساسيه هيكل التنفيذ ، واستمرار التعاون والاتصال المفك. وهو ما دعا libc2ee لكن الحظ قد تجنب هذا الضيق. احتياجات : بثريد ما الجديد في هذا الاصدار : ? cp_narytree ، في ذاكره بتري تنفيذ ? انخفض ``القمه في كلمه له ان قانون ? cp_sorted_hash ، اضافه الي تنفيذ امر داله الجدول ? واضاف cp_mempool ثابت حجم الذاكره مجموعه ? cp_shared_mempool ، اضافه الي جمع من المتبادله ميمبولس ? تغيير قانون البعثره وصل عددها الي طاوله طويله ? زياده الاعتماد في بناء عمليه التحقق. وخاصه في بناء وسيستمر اذا Makefile نفسها تغيرت ، مثلا بعد الركض. / configure. ? تغير في have_ * تعرف الي config.h cp_has_ * السماح ادراج مجموعات اخري في autoconf'ed ? الثابته بناء علي نيتبسد ? تحذيرات محدده مفتوحه بي اس دي



  • مرات التنزيل: 24574
  • متطلبات التشغيل:
  • الحجم: 0
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 17/07/2014
  • الموقع علي الانترنت:






Description

The c prototyping tools library consists of implementations for several widely used data structures and patterns as well as rudimentary tcp / httpd functionality. Object oriented development environments usually feature readymade implementations of such tools.

cprops provides standard generic data structures, socket and threading facilities in c.

The libcprops fills in a gap in between the standard c api dating back to the 1970's and functionality needed the times of ubiquitous http services everywhere.

Coding in c often allows better performance and closer control over application behavior, which can be crucial in many real life situations.

The purpose of the libcprops is to provide generic tools for application development in plain c covering basic data structure implementations, persistence, threading and tcp communication. It was almost called libc2ee but luckily this was narrowly avoided.

Requirements:
pthread

What's New in This Release:
· added cp_narytree, an in-memory btree implementation
· dropped ``inline'' keyword throughout the code
· added cp_sorted_hash, an ordered hash table implementation
· added cp_mempool, a fixed size memory pool
· added cp_shared_mempool, a shareable collection of mempools
· changed hash code and table sizes to unsigned long
· improved dependency checking in build process. In particular the build will run if the makefile itself has been changed, e.g. after running ./configure.
· changed HAVE_* defines in config.h to CP_HAS_* to allow inclusion in other autoconf'ed packages
· fixed build on netbsd
· fixed open bsd warnings





التعليقات علي libcprops 0.1.6
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع