6.0/10 (195 أصوات )

لانشاء نظام الاداره من خدمات كبيره مجموعات عمل في الاعتبار ، ياسو (بعد ونظام المنافع) وقدم به مجموعه معينه من الصيانه المهام بسرعه خلال بضعه التقليديه ، ليس بحاجه الي نهايه النوع سقطت كتابه الاوامر في محطه التطبيق. ياسو ما لا ياسو من الكاكاو تطبيق بغلاف بني ابليسكريبت 169 ان يتيح نظام الاداره ، فضلا عن مستوي المستخدمين ، علي ملاءمه مع مختلف نظام مستوي 700 ملم معده من اجل اداء صيانه الطرق وازاله مختلف يحتوي الملفات التي تستخدمها نظم العاشر ياسو صمم علي ان يكون بسيطا واول خط الهجوم الي ان العمل قد بدا العمل.. اكثر كثيرا من عدم وجود تطهير شامل من المخبا من الملفات العسكريه ستجلب له التصرف في خط الظهر. ياسو ما لا يفعله ياسو ليس حلا مجموع النظام السابق ، وهو ليس بديلا عن نظام الفاءده كرون. وياسو يعمل جيدا علي حده عن بعض الامور ، وان يكون ايضا مع استخدام المرافق الاخري مثل ديسكواريور تيشتول او المواليه ، من اجل ان يبقي النظام الامثل في الصحه. انقر هنا للاطلاع علي اهميه البحث في كيفيه الاندماج في ياسو الصيانه الروتينيه من بنفسك. وسجل ياسو يتتبع تاريخ ووقت كل عمليه الانتاج ، وكثير من المخطوطات وان اي اخطاء قد تحدث في الطريق. ما الجديد في هذا الاصدار : ? تاريخا كيشاين مساله استعاده اداء ? سجل جه المفقودين دليل علي خطا حسابات جديده ? الايطاليه المحليه. احتياجات :



  • مرات التنزيل: 27058
  • متطلبات التشغيل: Mac OS X 10.4 or later
  • الحجم: 2 MB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:






Description


Created with System Administrators who service large groups of workstations in mind, Yasu (Yet Another System Utility) was made to do a specific group of maintenance tasks quickly within a few clicks, rather than needing to endlessly type shell script commands in the Terminal application.

What Yasu Does
Yasu is a Cocoa application wrapper built with AppleScript Studio that allows system administrators, as well as standard users, to conveniently run various system level Unix shell scripts in order to perform maintenance routines and clear the various cache files used by OS X. Yasu was designed to be a simple, first line of attack for a workstation that has started "acting up." More often than not, a thorough purge of the cache files of a Mac will bring its behavior back into line.

What Yasu Doesn't Do
Yasu is not a solution for total system maintenance, and is not a replacement for the Unix 'cron' utility. While Yasu works quite well on its own for certain things, it should also be used with other utilities, such as DiskWarrior or TechTool Pro, in order to keep your system in optimal health. Click here for a great tutorial on how to integrate Yasu into a maintenance routine of your own.

The Yasu log keeps track of the date and time of each process, the verbose output of the scripts and any errors that may occur along the way.

What's New in This Release:
· Fixed a keychain retrieval performance issue
· Addressed a log directory missing error for new accounts
· Added Italian localization.

Requirements:





التعليقات علي Yasu 2.0.1
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع