Out Of Office 1.2

8.1/10 (107 أصوات )

الترجمة الالية للوصف
من مكتب مصمم له وتبادل المستخدمين. من مكتب المساعده في تحديد ورصد به بعيدا عن وضع الرساله التي تصل الي خدمه الصرف . وليس من الصعب جدا علي اداء العمل ، وضع الرساله بعيدا عن التوقعات علي امكانيه (ووا) ان يكون لك عنه اذا ما والتغيير. ووا في الوصله لا وجه جميل وسرعه ما يمكن ان يترك امر مطلوب. من مكتب بسيط ماكوس علي التفاعل والاستجابه بسرعه ، وبطريقه سهله الي خارج اداره لكم رساله. ما الجديد في هذا الاصدار : ملامح جديده ? القدره علي تحويل نقح علي مستوي الشركه ودون الحاجه تطبيق تجميع وسلم (يعني هذا ان يكون في 1،1). ? واضاف ان المساعده التي تقدم ازاله بعض اللبس وبعض المستخدمين قد تم ترتيبها مع الافضليات. يحدد ? واذا اختار المستخدم مراجعه الوضع الان عندما كان نافذه الخيارات ما زالت مفتوحه ، الا ان التغييرات الاخيره في غني عنها. مركز المراقبه ان القوات اغلاق النافذه التي توفر اي تغييرات. ? في بعض الاشكال ، والمستعمل اسم المستعمل الاتصال ليست مثل تبادل عيد ، واستخدام بطاقات ووا الداخليه بناء علي عنوان الموقع. الاولي لبدء من الان سياسه الراي ووا ايجاد قاعده صحيحه في استخدام الانترنت علي جميع الطلبات بعد. ? ان يطبق علي نحو سليم وعندما تسلم عندما لا ارفاق / صرف / الي نهايه هذا العنوان. هذا ما قد يكون جيدا بالنسبه للمستخدمين الذين مشكله في عنوان الموقع لا يحتوي علي (صرف) في جميع اللاحقه. ? تغير في نص نافذه علي تفضيلات افاق ويبمايل موقع بدلا من تبادل خدمه الانترنت وهذه هي العاده نفسها ولا يسبب بعض الارتباك. ? تقصير الوقت الاستطلاع ان تغير من 10 دقيقه الي ساعتين. 10 دقيقه هي الشيء العدوانيه. هذا لا ينطبق علي تركيب جديد علي المستخدمين او حذف من ينقذ هذه الترتيبات. المستخدمين الاوضاع القاءمه لا تعديل. المعروف) حل المساءل ? الي من لم يعمل المكتب حاليا الترتيبات مع ويبمايل ان استخدام الانترنت التوثيق. لو ويبمايل تقدم صفحه خاصه لكم بالدخول الي وثاءق (كما هو الحال مع معظم المستخدمين سيكوريد) ، الي المكتب لا يمكنه معالجه هذا التفاعل في هذا الوقت. ? ضعف كبير في خطط وهي قادره علي ان تظهر انها التفكير. اذا كان الانتظار علي مدخلات المستخدمين ، علي ووا الرد علي ذلك ، ولا سبيل الي الحياه وغيفس وزر القاءمه (التي سينظر رخيص علي اي حال) حتي الان ، وحتي التوصل الي وسيله جيده لاظهار تقدم ضءيل المحامين ، ولا من التقدم في التخلي التغذيه. ? من كل v1.1. احتياجات :



  • مرات التنزيل: 25724
  • متطلبات التشغيل: Mac OS X 10.4 or later
  • الحجم: 675 KB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 21/09/2006
  • الموقع علي الانترنت:



استخدام البرامج التي تم تنزيلها من موقعنا يجب أن يكون وفقاً للقوانين في بلدك.لا نوصي باستخدام برامج تنتهك القوانين في بلدك.،اذا كنت تري ان هذا المحتوي لا يتوافق مع حقوق الملكية الفكرية برجاء ابلاغنا بالضغط هنا



Description


Out Of Office is designed for Entourage/Exchange users.

Out Of Office assists in setting and monitoring your away message and status for those connecting to a Microsoft Exchange server.

While not a terribly difficult task to perform, setting an away message via Outlook Web Access (OWA) can be annoying if you change it often. OWA's interface isn't exactly pretty and the speed usually leaves something to be desired. Out Of Office provides a simple MacOS interface, speedy response, and an easy way to manage your away message.

What's New in This Release:
NEW FEATURES
· The ability to turn on debug-level logging without needing another application compiled and delivered (meant for this to be in 1.1).
· Added a help file which should clear up some of the confusion some users were having with configuring preferences.

BUG FIXES
· If the user selected "Check Status Now" when the preferences window was still open, recent changes would not be saved. "Check Status Now" forces the window to close which saves any changes.
· In some configurations, the user's login username is not the same as the "Exchange ID", the internal ID OWA uses to build URLs. Initial startup of the app now polls OWA to find the correct base URL to use for all subsequent requests.
· App now correctly recognizes when to and when not to append /exchange/ to the end of the URL. This still may be a known problem for users who's URLs do not contain an /exchange/ suffix at all.
· Changed text in preferences window to read "Outlook Webmail URL" instead of "Exchange Server URL" as these are usually not the same and was causing some confusion.
· Default time to poll changed from 10 minutes to 2 hours. 10 minutes was a bit aggressive. This only applies to new installs or to users who delete their saves configurations. Existing user settings are not modified.

KNOWN/UNRESOLVED ISSUES
· Out Of Office currently only works with webmail configurations that use HTTP authentication. If your webmail presents a specific webpage for you to enter in credentials (as is the case with most SecureID users), Out Of Office is not able to handle that interaction at this time.
· A big weakness in the app is it's inability to show that it's "thinking"; whether that be waiting for user input, for OWA to respond, etc. There is no way to insert animated gifs as the menu icon (which would look tacky anyways) so for now, until I come up with a good way to display a tiny progress bar, there is no "in progress" GUI feedback.
· Everything from v1.1.

Requirements:
Moshax.com only provide legal software, please help us keeping pur site legal, if you think this page is violating copyrights please let us know by clicking here Here





التعليقات علي Out Of Office 1.2
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع