Steganography 1.8.7 (Trial)

7.8/10 (125 أصوات )

الترجمة الالية للوصف
انقر علي ان تحرير المراه النظر عن طريقه طريقه هي ان الرءيس التجسس به خارج وداخل الجيش؟ هل الزوجه او الزوج المسح ان رساءل اخري من الاصدقاء؟ هل تخشي ان الشركه ان المنافسه في التجاره او في الاسواق ونجد ان نظام المعلومات الثمين؟ نقل البيانات الحيويه واصبحت ضروره في الوقت الحاضر. اذا انت اشاطرك الرساءل الخاصه به مع الاصدقاء المقربين ، او الاعمال (الاسرار التجاريه مع شريكك ، ان لكم ان حمايه سريه المعلومات من الانترنت ، ان الرءيس ، او ان المنافسين. رساله يرمز الجلود وان اخر البيانات في هذا الملف ، وصوره او ملفات صوتيه او ملفات ، ويتطلع عاديه جدا. هذه هي انواع من ملفات كامله عن اخفاء معلومات حساسه. وايضا في اماكن يختبء فيها ان يبدو علي السطح تماما الابرياء. رساله من قوي المخفي وحمايه البيانات التي تضع الملفات الخاصه به في مكان امن. رساله قويه الملامح 256 بت ، خوارزميات التشفير المتقدمه ، وقدره الضغط علي كلمه انشاء نفسك. تتضمن هذه الملفات هي الملفات المخفيه تماما الفنيه وهي متطابقه الي الملفات الاصليه. احتياجات :



  • مرات التنزيل: 28645
  • متطلبات التشغيل: Windows All
  • الحجم: 940 KB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 30/09/2006
  • الموقع علي الانترنت:



استخدام البرامج التي تم تنزيلها من موقعنا يجب أن يكون وفقاً للقوانين في بلدك.لا نوصي باستخدام برامج تنتهك القوانين في بلدك.،اذا كنت تري ان هذا المحتوي لا يتوافق مع حقوق الملكية الفكرية برجاء ابلاغنا بالضغط هنا



Description


Click to read our editor's review for SteganographySteganography is your boss spying your outside and inside emails?
Is your wife or husband surveying your letters from other friends?
Are you afraid that your competitors in company or in business penetrate your system and find your valuable information?

Data transmissions are vital and became a necessity nowadays. Whether you share your private messages with your close friends, or business / commercial secrets with your partners, you must protect your confidential information from hackers, your boss, or your competitors.

Steganography encrypts and hides your data into another file, such as picture or sound files, or the files looked very ordinary. These types of files are a perfect disguise for sensitive information. It also hides them in places that on the surface appear totally innocent.

Steganography is a powerful data hider and protector which will put your private files in a secure location.

Steganography features strong 256-Bit encryption algorithms, advanced compression, the ability to create password yourself. Those files containing hidden files are fully functional and are identical to the original files.

Requirements:
Moshax.com only provide legal software, please help us keeping pur site legal, if you think this page is violating copyrights please let us know by clicking here Here





التعليقات علي Steganography 1.8.7 (Trial)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع