8.8/10 (100 أصوات )

بكالك النهاءي هو مبرمج حاسبه الحره... ويجب علي كل من تطوير او استخدام الخوارزميات ج / ج + + علي اساس منتظم. اذا كنت مبرمج ، يقول لك انت قد حملت ما يسمي برامج في حاسبه الاقل مره في حياتك ، الا ان الامل جدا. انا اسف ، واظهار النتاءج في الهيكس و/ او الثناءيه لا يجعل اله حاسبه حاسبه مبرمج ، ومما لا يشكل في 42 واما! شخص ان يعمل شيءا ما ، وهذا قد... برامج حول العالم ، ان الصلاه كانت الاجابه غير جاء انالوغكس بكالك النهاءي ، ومبرمج حاسبه. ننسي طرح نفس ازرار الارقام في هذه » ان الذي فرض في العالم الحقيقي ، لكن لا فاءده في غينيا ، وبدلا عن التركيز في الاداء ، وذلك فقط في ما فعلت. انالوغكس بكالك يسمح لكم بالدخول الي اي معادله في وجه نفس الشكل وج) + ج + ، وهي عمليه ستكون لها الاولويه نفسها ، مع لكم النتاءج في اشكال متنوعه. بكالك ايضا تءيد استخدام سهله تحديد المتغيرات ، وله ايضا اكثر من والثوابت المشتركه التي حددت استخدامها.



  • مرات التنزيل: 28856
  • متطلبات التشغيل: Windows All
  • الحجم: 224 KB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 2006-01-10 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:






Description


PCalc is the ULTIMATE free programmers calculator... A must for anyone who develops algorithms or uses C/C++ on a regular basis!

If you're a programmer, you've probably downloaded a so-called 'programmers calculator' at least once in your life, only to be sorely disappointed; I'm sorry, but displaying the results in hex and/or binary doesn't make a calculator a 'programmers calculator', nor does making 42 a constant in it either! Someone should do something about this, and someone has...

Programmers around the world, your prayers have been answered - Behold AnalogX PCalc, the ULTIMATE programmers calculator. Forget putting up lame buttons with numbers on them; that's fine in the real world, but hardly useful in a GUI, let's instead focus on functionality, and that's just what I did.

AnalogX PCalc allows you to enter any equation in the EXACT same format as C/C++, and it will process it with the same precedence, giving you the results in a variety of formats! PCalc also supports the use of user-defined variables, and also has most of the common constants used already defined.





التعليقات علي PCalc 1.13 (Freeware)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع