Loto Excel Universal 1.0.90.26 (Trial)

7.7/10 (22 أصوات )

الترجمة الالية للوصف
لوتو التفوق العالمي هي جيل جديد منتج ينطبق على جميع انحاء العالم اليانصيب رسم ستة اعداد والمكافاه. لها محرك البحث الامثل من المجموعات الى اقصى حد ومع اي نوع من بيع أوراق اليانصيب ، البرامج الأخرى التي لا تستطيع تحقيق ويجعل التفوق لوتو عالمي محترف واداة قوية. لوتو التفوق العالمي هو في المقام الأول ضمان ان يكون له نظير عمق احصاءات عن اليانصيب ، هذا العمق تلت طبيعيا من حساب سرعة البرامج دون منافسة على الاطلاق. انها تدمج تماما جانبي اليانصيب مع مكافاه عدد من تحليل أي نوع من مجموعات (من 2 الى 6 أرقام بسيطة به ومن 7 الى 10 الاعداد لعدة به. في الحقيقة ، هو الوحيد في برامج من أجل اعطائكم تقريرا عن مجموعات اكثر من 6 ارقام. هذا الجانب يشكل عنصرا اساسيا لاعبين من عدة دورا في تحديد خياراتهم. ، اى نوع من الاعداد المجموعات وحتى داخل صفوف مجموعة (اي على سبيل المثال اعداد من 5 الى 6 4 اعداد من 6 إلى...) انه من الممكن ان تظهر على الفور لوضع تاريخي والمسافات. كل تاريخي يتسم بالمرونه (أي انه يمكنك اختيار الفترة من التحليل فى الوقت (ملخص للاحصاءات مناسبة لدراسة البند. بالاضافة الى تغطية اغلبيه كبيرة من اليانصيب أرجاء الكوكب ، لوتو التفوق العالمي ، يحتوي الحاسوبيه 2 في 1! الواقع ستتمكنون يراعي او لا مكافاه لحساب عدد من statistics.thus ، اثنان لا يمكن تحليل انماط وأسلوب بسيط وطريقة المكافاه) الذي يأخذ في الاعتبار عدد المكافاه). بالتالى ستتمكنون من تحليل العدد نفسه او نفسها استنادا إلى مجموعة وجهتي نظر مختلفتين ، وهو تماما الابتكار. لوتو التفوق العالمي تتضمن قاعدة تطور جدا ، ذلك هو الوحيد القادر على التمييز بين المجموعات اخيرا لكم من بيع أوراق اليانصيب. وتشكل المنخفض) تقدم نوع من المسافة التي تسمح لك ان تعرف على سبيل المثال ما هي اعداد مجموعات 6) بين ملايين!) مع بيغيست مسافه الصف 3/6. على عتبات ثوريه لانها يمكن ان ابعث لكم الفروق بين مختلف المجموعات من بيع اوراق اليانصيب وبفضل النتائج المترتبة حصري عمق الحسابات الفلكيه. مفهوم فريد في العالم في عتبات انشئت لتحليل مجمل المجموعات المختلفة من اليانصيب ، ولهذا نلاحظ قلب اللعبة. على احصائيات هامة جدا لانها نتيجة من البحث بما يمكن جميع الارقام وجميع المجموعات. هنا بعض الملامح الرئيسية لوتو التفوق العالمي :



  • مرات التنزيل: 711
  • متطلبات التشغيل: Windows All
  • الحجم: 11 MB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 2006-12-12 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:



استخدام البرامج التي تم تنزيلها من موقعنا يجب أن يكون وفقاً للقوانين في بلدك.لا نوصي باستخدام برامج تنتهك القوانين في بلدك.،اذا كنت تري ان هذا المحتوي لا يتوافق مع حقوق الملكية الفكرية برجاء ابلاغنا بالضغط هنا



Description


Loto Excel Universal is a new generation product applied to all the lotteries throughout the world drawing six numbers and a bonus.

It has a search engine of combinations optimized to the maximum and adapted to any type of lotto, which no other software is able to realize and which makes Loto Excel Universal a professional and powerful tool.

Loto Excel Universal is above all the guarantee to have an unequalled depth for statistics on the lotteries, this depth ensuing naturally from the calculation speed of the software absolutely without competition.

It integrates perfectly the two aspects of the lotteries with a bonus number by analyzing any type of combinations (from 2 to 6 numbers for a simple play and from 7 to 10 numbers for a multiple play). In fact, it's the only software able to give you reports on combinations of more than 6 numbers. This aspect constitutes an essential element for the players of multiple play in the determination of their choices.

Moreover, for any type of numbers, combinations and even rows inside a combination (i.e. for example 5 numbers out of 6, 4 numbers out of 6 etc...), it's possible to show almost immediately the historic of drawn and distances. All historic is flexible (i.e. that you can choose the period of analysis in time) with a summary of the statistics suitable for the studied item.

In addition to covering the big majority of the lotteries throughout the planet, Loto Excel Universal, contains 2 softwares in 1! Indeed, you will be able to take into account or not the bonus number for the calculation of the statistics.Thus, two analyses modes are possible, the Simple Mode and the Bonus Mode (who takes into account the bonus number).

Consequently, you will be able to analyze the same number or the same combination according to two different points of view, which is perfectly innovating.

Loto Excel Universal contains a very evolved algorithm, that is the only one able to finally distinguish the combinations from your lotto. It's the ASD (Advanced Sort by Distance) which will allow you to know for example what are the 6 numbers combinations (among millions!) with the bigest distance for the row 3/6.

The ASD is revolutionary because it will enable you to emit distinctions between the various combinations of the Lotto thanks to exclusive results ensuing from astronomical depth calculations.

Unique concept in the world, the ASD was created to analyse the totality of the combinations of the various lotteries, this in order to observe the heart of the game.

Statistics obtained are very interesting as they result from a research including all the possible numbers and all combinations.


key features of "Loto Excel Universal":
Moshax.com only provide legal software, please help us keeping pur site legal, if you think this page is violating copyrights please let us know by clicking here Here





التعليقات علي Loto Excel Universal 1.0.90.26 (Trial)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع