HSLAB HTTP Monitor Lite 1.7.8 (Freeware)

5.7/10 (10 أصوات )

الترجمة الالية للوصف
الوقت الحقيقي واحصاءات على شبكة الخادم اباتشي. هسلاب على شبكة راصد حلا كاملا لرؤية الروابط وبيانات الأداء لاباتشي خدمة الانترنت في الوقت الحقيقي. جمع المعلومات عن بعد ، وخادم على شبكة مراقبة يمكن ان يعمل في اماكن مختلفة دون أي قيود. هذا البرنامج يوصل الى الشبكه العالمية ، وتتلقى منه معلومات عن الاتصالات (دورات) من اللحظة الراهنة. هسلاب استعمال على شبكة مراقبة ترون كل مستخدم للاتصالات الكترونيه لكل خادم بوصفها شجرة والاستفسارات المطروحة. استعراض يشمل احصاءات الوثائق المطلوبة في الرسم البياني وكذلك شجرة من الوثائق المتاحة. يمكنك أن ترى من وثائق تخصيص صفحة الصور ملفات ووثائق اخرى. هسلاب على شبكة مراقبة استخدام خيارات من اباتشي على الشبكه العالمية للاتصالات وعرض statistics.the معلومات احصاءيه تبين من استعمال الحاسوب ومعالجة الطلبات على شبكة من برنامج التصور. صلة : احصاءات خدمة للاتصالات الرسم البياني. خدمة للاتصالات مع كل شجرة تقريبا على خدمة الاستضافه. فتح جميع الوثائق والملفات لكل المضيف الافتراضي. بالاضافة الى المعلومات الاحصاءيه المتعلقة مباشرة الخادم ونظام التشغيل هو معروض : الخادم نسخة ونوع نظام التشغيل. الوقت الماضي استئناف الخدمة. خدمة مدة التشغيل. عدد طلبات هذه المرة كامل المرور. عدد من الطلبات في الثانية ، حجم المعلومات في الثانية ومتوسط حجم الطلب. معالج نظام عدادات الاداء.



  • مرات التنزيل: 207
  • متطلبات التشغيل: Windows All
  • الحجم: 4.93 MB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 2006-12-12 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:



استخدام البرامج التي تم تنزيلها من موقعنا يجب أن يكون وفقاً للقوانين في بلدك.لا نوصي باستخدام برامج تنتهك القوانين في بلدك.،اذا كنت تري ان هذا المحتوي لا يتوافق مع حقوق الملكية الفكرية برجاء ابلاغنا بالضغط هنا



Description


Real-time monitoring and statistics for Apache HTTP server.

HSLAB HTTP Monitor is a complete solution for visualization of the connections and performance data for Apache servers Web in real time. The information is collects remotely, the server and the HTTP Monitor can works in different places without any restrictions. This software connects to the Web server and receives from it the information about connections (sessions) by the current moment.

Using HSLAB HTTP Monitor you can see all user's connections to each virtual server both as a queries tree and as the table. Review of extended statistics of requested documents in graphical representation and as a tree of documents also is available. You can view of documents allocation by pages, images, files and other documents.

HSLAB HTTP Monitor uses an options of Apache web server on display it's connections statistics.The statistical information turns out from the server using HTTP requests and processed by the program for visualization.

Connections statistics:
· Server's connections graph;
· Server's connections tree with all virtual servers on this host;
· All opened documents / files for each virtual host.

Besides the statistical information concerning directly the server and operational system is displayed:
· The server version and operation system type;
· Time of last restart of the server;
· Server uptime;
· Number of requests for this time and full traffic;
· Number of requests per second, volume of the information per second and average volume of the request;
· System processor performance counters.
Moshax.com only provide legal software, please help us keeping pur site legal, if you think this page is violating copyrights please let us know by clicking here Here





التعليقات علي HSLAB HTTP Monitor Lite 1.7.8 (Freeware)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع