Pimero 2006 R1 (Trial)

6.5/10 (2 أصوات )

الترجمة الالية للوصف
بيميرو 2006 مريحه التعيين الزمني وقائمة المهام مدير البرنامج المثالي للفرق الصغيرة والافراد. اذا كنت على الطريق كثيرا ، العمل مع عدة حواسيب أو تجمع عدة اشخاص في فريق بيميرو يقدم لكم المزايا الفريده في جدولة التعيين. مع الاليه ، وتزامنها سيرفيرليس بناء على النظراء التكنولوجيا ، انك لا تحتاج تقديم اي نوايا مبيتة بشأن كيفية الحفاظ على تعيينات لكم أحدث. الكمبيوتر الذي يدير كل بيميرو تلقائيا تتواكب مع جميع الحواسيب في الشبكه. مفكرة تأخذوا التعيينات المهمة والقائمة على الملكيه - بغض النظر عن أي تغيير بينما انتم في الطريق وسيتواكب مع اي تغير في ذلك في المكتب او في البيت بمجرد اعادة الاتصال بالشبكه. تزامنها يعمل في الاتجاهين. اذا كنت كثيرا ما يعملون في اماكن مختلفة لكم دائما الحصول على اتصال شخصي لكم من كل الحاسبات في الشبكه. وهذا يعني ان عليك معلوماتك متوفره في أي مكان وفي أي زمان. مع تعدد المستعمل القدرات ديكم أداة ممتازة لفريق العمل. عرض المواعيد والمهام وفكولاغويس قوائم الموظفين والاصدقاء بجوار بعضهم بسهولة وبشكل واضح. استخدام اجتماع الفريق المكتشف لايجاد المتاحة لعدة مرات وتحديد المستخدمين الذين يمكنهم دخول ورؤية اخرى للمعلومات. حمايه لكم مجال القطاع الخاص الدخول فقط يمكنك قراءتها بغض النظر عن اي اماكن اخرى. الاختيار بين عدة فئات الدخول والابقاء على نظرة واضحة فى جميع الاوقات. بيميرو تعلق اهمية كبيرة على امن البيانات ويرمز اليه جميع المراسلات. اضافة الى ذلك ، كل من حياتك الشخصيه البيانات المخزنه على جهاز كمبيوتر لكم مشفره. :



  • مرات التنزيل: 179
  • متطلبات التشغيل: Windows 2K/XP/2003
  • الحجم: 3.05 MB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:



استخدام البرامج التي تم تنزيلها من موقعنا يجب أن يكون وفقاً للقوانين في بلدك.لا نوصي باستخدام برامج تنتهك القوانين في بلدك.،اذا كنت تري ان هذا المحتوي لا يتوافق مع حقوق الملكية الفكرية برجاء ابلاغنا بالضغط هنا



Description


Pimero 2006 is a convenient appointment calendar and task list manager - the ideal program for small teams and individuals.

If you are on the road frequently, work with several computers or bring together several people into a team, Pimero offers you unique benefits in appointment scheduling.

With its automatic, serverless synchronisation, based on peer-to-peer technology, you need not give a second thought to how you maintain your appointments up-to-date.

Every computer which runs Pimero synchronises automatically with all other computers in the network. Take your notebook with appointments and task list on trips - regardless of what you change whilst on the road, it will synchronize with what has changed in the meantime in the office or at home as soon as you re-connect to the network.
Synchronisation works in both directions.

If you often work in different places, you always have access to your personal login from all computers in the network. This means that you have your information readily available - anywhere, anytime.

With its multi-user capabilities, you have the perfect tool for team-work. Display the appointments and task lists ofcolleagues, employees and friends next to one another - easily and clearly.

Use the Team Meeting Finder to find available times for several users and specify who may enter and see other's information. Protect your private domain with private entries which only you can read, irrespective of any other settings.

Select between several entry categories and maintain a clear overview at all times.

Pimero places great importance on data security and automatically encrypts all transmissions. In addition, all of your personal data is stored on your PC encrypted.

Requirements:
Moshax.com only provide legal software, please help us keeping pur site legal, if you think this page is violating copyrights please let us know by clicking here Here





التعليقات علي Pimero 2006 R1 (Trial)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع