Alex Jones Radio 1.0 (Adware)

1.5/10 (10 أصوات )

الترجمة الالية للوصف
اذا بحثنا لم يسمعوا اليكس جونز ، فلقد قمتم المفقودين على بعض اكثر ديناميه العضلات الراديو على الارض. اليكس جونز اذاعه راديو قطعة بحرية. الحلقيه صحفى اذاعي مخرج أفلام وثاءقيه اليكس جونز قد تم على الخطوط الاماميه للحرب المعلومات العالمية المتناميه من الصفر الى الملاعب غامض للسلطة النخبه مجنون. جونز توقع هجمات الحادى عشر من سبتمبر 2001 وتعد اول الآباء المؤسسون للحركة 9-11 الحقيقة. كان عرض في عدد لا يحصى من المطبوعات ، برامج الاذاعة والتلفزيون والذي لا يصدق نفسه 15 أفلام وثاءقيه تتناول طائفة واسعة من الاهميه الاجتماعية والجغرافية - السياسية. مزروع من الرقائق الى الشرطة ، في اليكس جونز قد عرض التطورات اليوميه وضيوف مهم اطلاعكم الحقيقة ولا شيء غير. :



  • مرات التنزيل: 271
  • متطلبات التشغيل: Windows All
  • الحجم: 214 KB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:



استخدام البرامج التي تم تنزيلها من موقعنا يجب أن يكون وفقاً للقوانين في بلدك.لا نوصي باستخدام برامج تنتهك القوانين في بلدك.،اذا كنت تري ان هذا المحتوي لا يتوافق مع حقوق الملكية الفكرية برجاء ابلاغنا بالضغط هنا



Description


If you've never heard of Alex Jones, then you've been missing out on some of the most dynamic, hard-hitting radio on the planet. Alex Jones Radio is a free radio widget.

Syndicated radio journalist and documentary filmmaker Alex Jones has been on the front lines of the growing global information war from ground zero to the occult playgrounds of the power-mad elite.

Jones predicted the attacks on September 11th, 2001 and is considered one of the very first founding fathers of the 9-11 Truth Movement.

He has been featured in countless publications, television and radio programs and has himself made an incredible 15 documentary films covering a wide range of important social and geo-political issues.

From implanted microchips to the police state, The Alex Jones Show has the daily developments and important guests to bring you the real truth and nothing but.

Requirements:
Moshax.com only provide legal software, please help us keeping pur site legal, if you think this page is violating copyrights please let us know by clicking here Here





التعليقات علي Alex Jones Radio 1.0 (Adware)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع