CorrOpti 2.6 (Shareware)

7.5/10 (1 صوت )

الترجمة الالية للوصف
كوروبتي كوروغاتور الجدوله هي الاداه المثلى التي تولد كوروغاتور الجداول. وعلى مختلف المعايير الامثل للمستخدم أن يختار منها منها : ادنى نسبة حالة اقصى ربح ممكن نسبة الربح الاستفادة القصوى الادنى ادنى حالة منطقة كوروبتي الحقيقي هو تحسين المجدول. ورياضيا تضمن توليد الجداول التي لا يمكن تجاوزه في اختيار المعيار. كوروبتي فعالة حقا ، رغم الاداء الامثل المطلق. على عادة الحاسوب المكتبي ، ويوجد جدول لعشرات الطلبات في وقت غير ملحوظ. كفاءه واستجابة كوروبتي جعلها صالحة في مختلف عما اذا كانت السيناريوهات المتعلقة كوروغاتور الجدوله. ومن أمثلة هذه السيناريوهات : كيف سيكون اضافة لالعاشر المرة اثر المرة مرة وربحيه اقصى ربح نسبة الجدول؟ كيف ستكون اقل الربح اذا نحن تقليل الوقت بدلا من تعظيم الربح؟ كيف سيتم تطوير النظام العاشر وبما هو في مرحلة تؤثر على نسبة الأرباح؟ كيف ستكون حالة النسبه تتأثر اذا استخدمنا احد الاسماء الحجم لتفادي انتشار حجم التغييرات؟ عند تعظيم الارباح او معدل الربح كوروبتي لا تبلغ تكلفته ، ولكن ايضا للدخل. علاوة على ذلك ، كوروبتي يستفيد من الكميه المسموح ونديرونس التجاوزات والبت في تحديد الكميات القصوى التي الجدول على اختيار معيار. مواجهة العالم الحقيقي عندما تحسين الاوضاع على الربح او معدل الربح كوروبتي يسمح الاختلاف في الاسعار لاوامر من نفس النوع المجلس. طلبات من نفس النوع المجلس قد تختلف في الأسعار لاسباب مختلفة ، منها الحسومات وتحسين النوعيه. تسعير هذه التناقضات وجدت لا تمثل الوجه الامثل في توليد الجدول. لأجل سبليت ، كوروبتي يوفر اداة العوائق المستعمل المناوره بشكل تفاعلي عن طريق التسلسل من الجدول الخطوات وتصور الآثار المترتبة على الاختلاف حتى في الطريق. كوروبتي سهل الاستخدام لأحد المطلعين على صناعة الكرتون متموج. دورة نمطيه لاستخدامها مع بدء دخول الجدوله مدخل متعدد حبة النافذة والجدول ثم النقر على الزر. ولد في الجدول ثم مفصل في آخر حبة متعدد النوافذ. هنا بعض الملامح الرئيسية كوروبتي :



  • مرات التنزيل: 206
  • متطلبات التشغيل: Windows All
  • الحجم: 2.49 MB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 21/12/2006
  • الموقع علي الانترنت:



استخدام البرامج التي تم تنزيلها من موقعنا يجب أن يكون وفقاً للقوانين في بلدك.لا نوصي باستخدام برامج تنتهك القوانين في بلدك.،اذا كنت تري ان هذا المحتوي لا يتوافق مع حقوق الملكية الفكرية برجاء ابلاغنا بالضغط هنا



Description


CorrOpti is a corrugator scheduling tool that generates optimal corrugator schedules. It provides various optimization criteria for the user to select from, including:
· minimum trim ratio
· maximum profit
· maximum profit rate
· maximum utilization
· minimum time
· Minimum trim area

CorrOpti is a true optimizing scheduler. It is mathematically guaranteed to generate schedules that are unsurpassable on the selected criterion.

CorrOpti is a really efficient tool, despite performing absolute optimization. On a typical desktop PC, it generates a schedule for tens of orders in unnoticeable time.

The efficiency and responsiveness of CorrOpti make it usable in various what-if scenarios related to corrugator scheduling. Examples of such scenarios include:
· How would adding order X to the run affect the run-time and the profitability of the maximum-profit-rate schedule?
· How less will the profit be if we minimize time instead of maximizing profit?
· How will upgrading order X and including it in the run affect the profit rate?
· How will the trim ratio be affected if we use a single roll-size to avoid roll-size changes?

When maximizing the profit or the profit rate, CorrOpti not only accounts for the cost, but also for the revenue. Furthermore, CorrOpti takes advantage of the allowed quantity overruns and underruns to decide on the exact quantities that will optimize the schedule on the selected criterion.

To cope with real world situations when optimizing on profit or on profit rate, CorrOpti allows variation in pricing for orders of the same board type. Orders of the same board type may vary in price for various reasons, including discounts and quality upgrades. Such pricing discrepancies, if any, are perfectly accounted for in generating an optimal schedule.

For order-split control, CorrOpti provides a tool that lets the user interactively maneuver through different sequencings of the schedule steps, and visualize the effects on order splits along the way.

CorrOpti is easy to use for anyone familiar with the corrugated cardboard industry. A typical session of use starts with entering the scheduling input through a multi-tab window, and then clicking the schedule button. The generated schedule is then detailed in another multi-tab window.


key features of "CorrOpti":
Moshax.com only provide legal software, please help us keeping pur site legal, if you think this page is violating copyrights please let us know by clicking here Here





التعليقات علي CorrOpti 2.6 (Shareware)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع