Vizup Reducer 2.2.6 (Shareware)

7.0/10 (59 أصوات )

الترجمة الالية للوصف
نماذج انكم مع توفير المساعدة من ادوات العرض دال كذلك نماذج من برامج تحويل كاد ان يكون في غاية التعقيد. هذه النماذج قد تتألف من مئات الالاف من المضلعات ، ويكون من المستحيل عمليا العملية في الوقت الحقيقي التصور. فيزوب المخفض هو مخصص مضلع خفض يمكن لكم ان تخفيض عدد المضلعات في مجمع نموذج دال مع الحفاظ على نوعية وظهور الاصل. النتيجة النهائية للتخفيض هو نموذج دال مع متزن مستوى التفاصيل والحجم ، وهو مثالي للاستعمال في الواقع الافتراضي والحقيقي مرة التصور. خفض حجم المخزون بتقييم النماذج على الانترنت كما نعترف لكم المنتفعين والعملاء ينزل منها بسرعة اكبر. ليس هذا فحسب ، فيزوب مخفض يمكن استخدامها مستوى عال من التفاصيل (اللد) جيل. عملية خفض بسيط للغاية ولا يتطلب اي معرفة متقدمة. فيزوب مخفض تلقائيا كل المعايير اللازمة لقطات بدون اي دليل على تدخل الى جانبكم. مع فيزوب مخفض في المكان ، عملية تخفيض مضلع اكيد هو بسيط ولا يتطلب اي معرفة متقدمة LZ-CAF او كاد. يمكنكم الاعتماد تماما على الذكاء الاصطناعي ، وهي قادرة على انتقاء افضل ضغط من اجل التوصل الى نموذج معين واجراء تخفيض تلقائي.



  • مرات التنزيل: 190
  • متطلبات التشغيل: Windows All
  • الحجم: 904 KB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:



استخدام البرامج التي تم تنزيلها من موقعنا يجب أن يكون وفقاً للقوانين في بلدك.لا نوصي باستخدام برامج تنتهك القوانين في بلدك.،اذا كنت تري ان هذا المحتوي لا يتوافق مع حقوق الملكية الفكرية برجاء ابلاغنا بالضغط هنا



Description


Models that you create with the help of 3D modeling tools, as well as models converted from CAD software can be extremely complex. These models may consist of many hundreds of thousands of polygons and be practically impossible to process in real-time visualization.

VizUp Reducer is an ad hoc polygon reduction system that enables you to reduce the number of polygons in a complex 3D model while retaining the quality and appearance of the original. The end result of the reduction is a 3D model with a well-balanced level of details and size, which is perfect for the use in virtual reality and real-time visualization systems.

Decreasing the size of 3D models stored on the Web also lets your users and customers download them considerably faster. Not only this, VizUp Reducer can be used for effective Level-of-Details (LOD) generation. The process of reduction is extremely simple and doesn't require any advanced knowledge. VizUp Reducer automatically picks all necessary parameters without any manual interference on your side.

With VizUp Reducer in place, the process of polygon reduction is downright simple and does not require any advanced knowledge of CAD or CAE. You may completely rely on its artificial intelligence, which is able to pick the best compression parameters for a particular model and perform the reduction automatically.

Moshax.com only provide legal software, please help us keeping pur site legal, if you think this page is violating copyrights please let us know by clicking here Here





التعليقات علي Vizup Reducer 2.2.6 (Shareware)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع