6.1/10 (23 أصوات )

عشيرة الرب هو عالم الخيال ارتفاع الادوار على الانترنت. انضم الآلاف من اللاعبين في العالم على الانترنت الذي شخصيات المنفيين الى جزيرة خطر السلسله تهديد الوحوش والسحر ، والصراع السياسي. لا ماجور و القطع -- مداواه الجرحى ودراسة السحر ، وحل الألغاز. استكشاف هاءله ومتزايدة باستمرار. تحسين مهاراتك وتعلم عشرات من قدرات خفية. شخصيات العمل معا وليس ضد بعضهما البعض. شكل وتؤدي لكم بها القبيلة. عاشر الناس في جميع انحاء العالم. الانضمام الى جماعات اصدقاء المغامرات البطوليه. تجمع الشهره والقوة -- خطة او من الظلال. ملحمة البحث واجراء حملة كبيرة في الخط. ما الجديد في هذا الاصدار : اي حوادث في 127 يوما والحساب. بعض صفحات الكتاب الذي كان مبرر لالصاق اغلق محدق قد فتح. دلتا تاو قد وضع في موقف 68k نسخة من عشيرة الرب. اذا كنت لم تعمل ادارة 68k او الدهن الصيغة اول محاولة لتحسين قدرة شراءيه او وسكس نسخة من ماك الزبون انزال الصفحه او اذا انت في ادارة مقلدا ، في محاولة الوطنية نوافذ الزبون بدلا إذا أنت حقا لا تزال ادارة العشيره اللورد على 68k ماك ، شركة اكثر من 11 سنة ، دلتا تاو عرضت شراء G3 توقيع لك مجانا حتى يمكنك الاحتفاظ به. انظر في جو الكحول لمزيد من المعلومات. طبيعه الاسم ان تسمح التغييرات ، مع بعض القيود. لا يمكنك ان تغير اسمك اذا كنت لا تستطيع حذف شخصية كما لو انك لن تتمكن من البدء مجددا في ريسيتوس. ) تقريبا ، وهذا يعني انك لا تستطيع ان يكون السجن بانتظار الوقت أو النفي ، او كثيرا سوء السلوك). وهناك رسم قدره 9.95 لكل طابعة لتغيير الاسم لأن جو مشفى او ان ذلك هو من جهة. البريد الالكتروني جو ترتيب لتغيير الاسم. You?ll وقد بحث لاكتشاف بقية هذه الفوضى التغيرات العاصفة. يتمتع! ما الجديد في هذا الاصدار : اي حوادث في 210 يوما والحساب. بعض الويسكي مروجون الخمور تغرق السوق. لا بالعمي. يرتدي الدرع لم تعد صامتة. بيسيتون اثرا تولى لي بعيدا الترقيه وخفضت أسعار اجرة. شراء تذاكر السفر واخذ يبتعد. المدربين بأن عملكم الشاق ان أكثر البديهيات. تبارز قفازات يمكن أن يرتديها) بدلا من عقده في اليد اليسرى. الفوضى العاصفة المقبلة ستكون v466 ، الاربعاء 1 تشرين الثاني. You?ll وقد بحث لاكتشاف بقية هذه الفوضى التغيرات العاصفة. يتمتع! :



  • مرات التنزيل: 226
  • متطلبات التشغيل: Mac OS 8.6 or later / OS X
  • الحجم: 43.5 MB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 2007-08-01 00:00:00
  • اخر تحديث: 08/01/2007
  • الموقع علي الانترنت:






Description


Clan Lord is a world of high fantasy role-playing on the Internet. Join thousands of players around the world whose online characters are exiled to a dangerous island chain, threatened by monsters, sorcery, and political strife. Not just hack and slash -- heal the wounded, study magic, and solve puzzles.

Explore an enormous and constantly growing world. Improve your skills and learn dozens of mystical abilities. Characters work together, not against each other. Form and lead your own clan.

Socialize with people worldwide. Join groups of friends for heroic adventures. Gather fame and power -- or scheme from the shadows. Undertake epic quest and drive the dramatic storyline.

What's New in This Release:
· No crashes in 127 days and counting.
· A certain book whose pages were inexplicably glued shut has been pried open.
· Delta Tao has discontinued development of the 68k version of Clan Lord. If you've been running the 68k or fat version, first try upgrading to the PPC or OSX version from the Mac client download page, or if you're running in an emulator, try the native Windows client instead. If you're really still running Clan Lord on a 68K Mac, a computer more than 11 years old, Delta Tao has offered to purchase a G3 iMac for you, free of charge, so you can keep playing. See Joe's blog for more information.
· Character name changes are now permitted, with some restrictions. You can't change your name if you wouldn't be able to delete the character, nor if you wouldn't be able to start again at Resetus. (Roughly speaking, that means you can't have pending jail time or banishment, or too much bad karma.) There is a fee of $9.95 for each character's name changed, because Ann or Joe has to do it by hand. Email Joe to arrange a name change.
· You'll have to explore to discover the rest of this Chaos Storm's changes. Enjoy!

What's New in This Release:
· No crashes in 210 days and counting.
· Some whiskey bootleggers are flooding the market. Don't go blind.
· Wearing armor is no longer silent.
· Peaceton is having a Take-Me-Away Promotion and has lowered fare prices. Buy a ticket and be taken away!
· Trainers recognize your hard work now with more platitudes.
· Dueling gloves can now be worn (instead of being held in the left hand).
· The next Chaos Storm will be v466, on Wednesday, November 1.
· You'll have to explore to discover the rest of this Chaos Storm's changes. Enjoy!

Requirements:





التعليقات علي Clan Lord 4.75
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع