7.7/10 (10 أصوات )

نيكسافير هي البرامج التي تساعد في تحديد خيارات الدعم لكم. برنامج دعم المستخدمين الاماكن : المكتبي نظام ، ترتيب البرامج. الحديثة في الحاسوب قد يتضمن مئات من ترتيب الخيارات وتخزين الكثير من المعلومات القيمه لكم في ملفات البيانات. هل تعلمون من اين جاء ترتيب هذه الخيارات وملفات البيانات الموجودة على اقراص لكم؟ معظم المستخدمين قد لا تكون فكرة حتى هذا الطلب الشعبي فالسيدة المخازن. تشكيلها ، شرائط ، مخبأ الصفحات منتخب كلمات السر ، الخ تطبيقات اخرى لا تختلف. وللأسف ، لا نوافذ له آلية لإجبار مطوري برامج متابعة متسقه. هناك مايكروسوفت التوصيات التي عادة ما يتم تجاهله من قبل واضعي ولكن في ما. هذا هو سبب انك عادة لا يستطيع التحرك فمجرد تركيب والبرنامج من حاسوب إلى آخر ، أو اعادة برمجة مع الخيارات الموضوعة من الدعم. ولهذا تحتاج الى اعادة تركيب واعادة تشكيل البرنامج نفسه مرارا وتكرارا على كل جديد الحاسوب مع كل نظام او تحطم. هل هناك حل؟ قمنا بحث واعتماد بعض التجارب بسرعة ووجد أنه ليس هناك سوى برنامج واحد على ذلك فعلا الحل الآلي. نيكسافير كوركوف من البرامج الفريده استخدام الذكاء الاصطناعي لتحديد المواقع من ترتيب الخيارات وملفات البيانات لكل طلب تركيبها على الحاسوب لكم. البرنامج يقدم لكم قائمة تركيب التطبيقات. يمكنك تقديم طلب لقطة من فبمجرد النقر على الزر انقاذ. اللقطه يمكن استخدامها لنقل الطلب الى جميع خياراتها والبيانات الى حاسوب آخر أو أي صفة نسخة. الحقد التخمين؟ لا نعتقد في الذكاء الاصطناعي؟ لا مشكلة. يقدم البرنامج جاهز للمخطوطات منها حوالى 500 من التطبيقات الاكثر شعبية. قاعدة بيانات مخطوطات تستكمل على اساس منتظم. وبالاضافة الى ذلك ، ثمة مدمج محرر الكتابة للمستعملين المتقدمين.



  • مرات التنزيل: 242
  • متطلبات التشغيل: Windows All
  • الحجم: 2.10 MB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 2007-07-01 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:






Description


NikSaver is a software that helps you set backup options.

Program backup user settings: desktop, system configuration, programs configuration.

A modern software application may contain hundreds of configuration options and store a lot of your valuable info in its data files. Do you know where these configuration options and data files are located on your disks? Most users have no idea where even such a popular application as MS IE stores its configuration, bookmarks, cached pages, saved passwords, etc.

Other applications are no different. Unfortunately, Windows has no mechanism to force software developers to follow consistent rules. There are some Microsoft recommendations that are usually ignored by the developers, but that's about it.

This is why you normally cannot just move an installed and configured program from one computer to another, or restore a program with its options already set from a backup. This is why you need to re-install and re-configure the same program again and again on every new computer or with every system crash.

Is there a solution? We've made a search and some quick tests and found that there is only one program that provides a truly automated solution.

NikSaver from Kurkov Software uses its unique artificial intelligence to determine the locations of configuration options and data files for each application installed on your computer. The program provides you with a list of installed applications.

You can make a snapshot of an application by simply clicking the Save button. The snapshot can be used to transfer the application along with all its preferences and data to another computer or as a backup copy.

Hate guessing? Don't believe in artificial intelligence? Not a problem. The program provides ready-made verified scripts for about 500 of the most popular applications. The database of scripts is updated on a regular basis. In addition, there is a built-in script editor for advanced users.

Limitations:





التعليقات علي NikSaver 1.61 (Trial)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع