7.5/10 (19 أصوات )

ويبميرغ نعترف لكم انكم تصدير الى قاعدة البيانات ، HTML توليد صفحات ساكنة من بلدكم قاعدة بيانات المحتوى. مع ويبميرغ العاشر نشر أي بيانات أو جداول مع نماذج من أي محرر HTML. ويبميرغ يعمل مع أي قاعدة بيانات او جداول التي تصدر في حبه للمحدد ، الاندماج او غيرهم ، بما في شكل جداول فيليماكر المؤيدة مايكروسوفت وصول وابلووركس. باستخدام نموذج صفحات HTML يمكنك اتخاذ معكم المفضل إداة التأليف ، ويبميرغ يجعل HTML صفحة جديدة من البيانات في كل سجل للتصدير الملف. ويبميرغ يمكن ايضا وضع دليل الصفحات صلات إلى كل تفاصيل صفحات. ولد يمكن استضافة صفحة على الشبكه العالمية اي حتى AOL دون الحاجة الى قاعدة بيانات متخصصه استضافة حل. ويبميرغ على دعم متعدد العمود دليل الصفحه مخططات ، جديد WM - فيلدينكلودي بطاقه العوائق التي تضاف اليكم ملف نص او ملف HTML من الطريق اليه في رسالتكم مجال البيانات تعزيز دعم جافا سكريبت و البطاقات في القسم الملاحة وبعض التحسينات الطفيفه. هذه النسخه ايضا على تعزيز وتوثيق الامثله عناوين جميع البق سجلت حتى الآن وحتى في بعض العمليات اسرع من سابقيه. ويبميرغ دللس ، لا يتطلب التمديد ، وكغيس أو عناصر اخرى. كل شيء تحتاج إلى توليد صفحة البداية في احد سهل الاستعمال الطلب. مجموعة متنوعة من الأعمال ، جامعات ومنظمات اخرى تعتمد على ويبميرغ اليوميه ، بدءا من شبكة المصممين الى مكتبة الكونغرس الامريكي. اكثر من زبائننا ان يخبرنا ويبميرغ يدفع عن نفسه في اول مشروع فاغتنمها. ما الجديد في هذا الاصدار : ويبميرغ قدرة تلقائيا جداول الاختياري cols صفة لWM - بطاقه سجل تحسنا ملحوظا ، أن توليد وتشكيل HTML اطار اوسع من بطاقه من المجموعات في النسخه السابقة. فالمساله السراج العاشر في بعض الملفات التي لم تكن في مستوى قابل للاختيار غيتفيلي الحوار قد تم تصحيحه. في WM - ويكي بطاقه تم تعزيز قوتها وتحسين الاداء. باستخدام عدة شروط في WM اذا بطاقه الآن أسرع وأقوى. في WM لو ان تدعم بطاقه للهروب والفوارز المنقوطه قوسين ذلك ان هذه الشخصيات يمكن ان تستخدم كجزء من سلسلة الحرفي للتقييم. خيار لها عنوان الموقع تلقائيا كتب فصله (انظر الجيل حبة) تحسنا ملحوظا فى معالجة مجموعة اوسع من صيغ نص عنوان الموقع في اكثر موثوقيه. تحسين المظهر على كل الدعم والعمل من بينها الرقابة على ويندوز XP وماك العاشر السراج مختلف قاصر البقه المأزق. استنساخه كل القضايا التي تم التصدي لهذا الاصدار. :



  • مرات التنزيل: 219
  • متطلبات التشغيل: Mac OS X 10.1 or later
  • الحجم: 5 MB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 30/01/2007
  • الموقع علي الانترنت:






Description


WebMerge lets you export your database to HTML, generating static Web pages from your database content.

With WebMerge X publish any database or spreadsheet
with templates from any HTML editor.

WebMerge works with any database or spreadsheet that exports in tab-delimited, Merge, or other tabular format, including FileMaker Pro, Microsoft Access, and AppleWorks.

Using HTML template pages you can make with your favorite authoring tool, WebMerge makes a new HTML page from the data in each record of the exported file. WebMerge can also create index pages with links to each of the detail pages. Generated pages can be hosted on any Web server - even AOL - without the need for a specialized database hosting solution.

WebMerge provides support for multi-column index page layouts, a new WM-FieldInclude tag which lets you insert a text file or HTML file referenced by a path in your field data, enhanced support for JavaScript and CSS in navigation tags, and a few other minor enhancements.

This version also provides enhanced documentation and examples, addresses all bugs reported to date, and is even faster in some operations than previous versions.

WebMerge requires no DLLs, extensions, CGIs, or other components. Everything you need to start generating pages is included in one easy-to-use application.

A wide variety of businesses, universities, and other organizations rely on WebMerge daily, ranging from Web designers to the US Library of Congress. Most of our customers tell us that WebMerge paid for itself with the first project they used it on.

What's New in This Release:
· WebMerge's ability to automatically generate tables with the optional cols attribute for the WM-Record tag has been significantly improved, now generating well-formed HTML under a broader range of tag combinations than in previous version.
· An issue with OS X in which some files were not selectable in the standard GetFile dialog has been corrected.
· The WM-Wiki tag has been enhanced for robustness and improved performance.
· Using multiple conditions in the WM-If tag is now faster and more robust.
· The WM-If tag now supports escaping for semicolons and parentheses, so these characters can be used as part of a literal string for evaluation.
· The option to have URLs automatically written as link (see the Generation tab) has been significantly improved to handle a broader range of URLs formats in text more reliably.
· Improved appearances on all supported platforms, including native controls on Windows XP and Mac OS X. Various minor bug fixes. All reproducible issues have been addressed for this release.

Requirements:





التعليقات علي WebMerge X 2.4.2
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع