rsyslog 1.13.1

8.9/10 (12 أصوات )

الترجمة الالية للوصف
رسيسلوغ منطقة لينسيسيد ترخيص البرمجيات وتعزيز سيسلوغد. ومن بين العروض لكامل الخلية وشكلي ناتج الصيغ بما تيميستامبس كبيرة. رسيسلوغ بدأ راينر غيرهاردس. وقد متشعب من سيسكلوغد المجموعة المعياريه. الهدف من المشروع هو رسيسلوغ تقدم اكثر شكلي وموثوق سيسلوغ ديامون. موثوق بها ، فاننا نعني الدعم الموثوق انماط مثل الفاو او حاملة 195) سيسلوغ - موثوق). ولا يعني ان سيسكلوغد صفقة لا يمكن التعويل عليه. الواقع العكس هو الحال ونحن نفترض انه في الوقت الراهن عن استخدام سيسكلوغد مجموعة عروض افضل برنامج لنا نوع من الثقة بين التعديلات الجديدة. اسم رسيسلوغ ينطلق الى مخطط ل سيسلوغ - موثوقه. المفارقه الاولى الافراج رسيسلوغ لا لا سيسلوغ - دعم موثوق ولا سيسلوغ إلى الفاو. بدلا من ذلك ، ويتضمن تعزيز كونفيغورابيليتي والتعزيزات الاخرى (مثل قاعدة بيانات دعم. السبب في ذلك هو أن كامل لحامله الى 195 ان أكثر التغيرات وخاصة التغيرات الاساسية العمرانيه. ايضا اسءله عن لوغاناليسيس قائمة في أماكن اخرى الى ان rfc3195 ليس رئيس الاولوية للمستخدمين ، بل افضل على الشكل الناتج. وها نحن هنا ، مع رسيسلود يغطي الكثير من التحسينات ، لكن ليس هناك بلد واحد من هذه التي جعلت اسمه المقبلة المقرر هو تعزيز الدعم سيسلوغ جديدة لبروتوكول الإنترنت شكل مشروع ، ليس اقلها ان ترى كم هو سهل ومعقد وتنفيذها. نحن نعرف ان بعض من سوبليتيس سيسلوغ البروتوكول سوف يتطلب على الاقل تغيير كبير المعماري الى وسيسلوغد هذه أشياء قد تأخر قليلا. الهدف العاجل هو الحصول على معلومات والبق من الاصدار الحالي. بعد ذلك نعتزم تعزيز تطبيق القانون وملامح جديدة. ما الجديد في هذا الاصدار : هذا هو الاساس وتوافق بوغفيكس الافراج عنه. الأهم جرثومه تحدد قاعدة البيانات التي تسببت في قطع قدرات المعوقين متى اصبح دعم سيسلوغ كان يمكن ضغطها. ايضا فالقضية مع أحدث نسخة من المكتبه الخلية العملاء قد تم حلها. الجدد اي خيار اضيفت قطع الاخشاب جميع الرسائل حتى لو كانت متطابقه. بعض التحسينات الاداء ايضا. لا حاجة تحديث هذه النسخه 1.13.0 اذا كنت قد ركبت ولا تواجه اي مشاكل.



  • مرات التنزيل: 240
  • متطلبات التشغيل:
  • الحجم: 0
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 2007-06-02 00:00:00
  • اخر تحديث: 06/02/2007
  • الموقع علي الانترنت:



استخدام البرامج التي تم تنزيلها من موقعنا يجب أن يكون وفقاً للقوانين في بلدك.لا نوصي باستخدام برامج تنتهك القوانين في بلدك.،اذا كنت تري ان هذا المحتوي لا يتوافق مع حقوق الملكية الفكرية برجاء ابلاغنا بالضغط هنا



Description

Rsyslog is a FREE software, GPL lincesed enhanced syslogd. Among others, it offers support for MySQL and fully configurable output formats (including great timestamps). Rsyslog was initiated by Rainer Gerhards. It has been forked from the sysklogd standard package.

The goal of the rsyslog project is to provide a more configurable and reliable syslog deamon. By "reliable", we mean support for reliable transmission modes like TCP or RFC 3195 (syslog-reliable). We do NOT imply that the sysklogd package is unreliable.

In fact, the opposite is the case and we assume that for the time being the well-used sysklogd package offers better program reliability than our brand-new modifications to it.

The name "rsyslog" stems back to the planned support for syslog-reliable. Ironically, the initial release of rsyslog does NEITHER support syslog-reliable NOR tcp based syslog. Instead, it contains enhanced configurability and other enhancements (like database support).

The reason for this is that full support for RFC 3195 would require even more changes and especially fundamental architectural changes. Also, questions asked on the loganalysis list and at other places indicated that RFC3195 is NOT a prime priority for users, but rather better control over the output format.

So here we are, with a rsyslod that covers a lot of enhancements, but not a single one of these that made its name

The next enhancement scheduled is support for the new syslog-protocol internet draft format, not the least to see how easy/complicated it is to implement. We already know that some subleties of syslog-protocol will require at least one considerable architectural change to the syslogd and this might delay things a little.

Our immediate goal is to receive feedback and get the bugs out of the current release. Only after that we intend to advance the code and introduce new features.

What's New in This Release:
· This is primarily a bugfix and compatibility release.
· Most importantly, a bug was fixed that caused the database logging capabilities to become disabled when support for compressed syslog was enabled.
· Also, an issue with newer versions of the MySQL client library has been solved.
· The new -e option has been added, which supports logging of all messages, even if they are identical.
· Some performance enhancements have also been made.
· There is no need to update to this version if you have 1.13.0 installed and do not experience any problems.
Moshax.com only provide legal software, please help us keeping pur site legal, if you think this page is violating copyrights please let us know by clicking here Here





التعليقات علي rsyslog 1.13.1
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع