7.2/10 (5 أصوات )

يكالفيفر هو مفيد التذكير بأن العروض الاحداث من التفاح في السنة ، وطلب طبية في احدى النوافذ. كل حال هو معروض بطريقة مماثلة للتمريض ومسيرات نحو خط الوقت الذي ينتظر نوو.بوت! هناك أكثر! يكالفيفر كما يأتي سهل الشاشه الموفر ، يكالسافير! كيف تعمل نظره في خطوط صفراء على اليسار من شاشة طلقات. واذا تبين انك في السنة. الأحداث تبدأ في عكس حافة العرض والماضي والتحرك نحو هذا الخط. في نظرة اخرى : في التفضيلات ، يمكنك تحديد مدى التطلع (أي اسبوع واحد). وهذا يعني ان كل الاحداث في الاسبوع المقبل سيكون اضح في العرض. الاحداث التي من المقرر ان تبدأ قريبا (منه خلال ساعة وسيكون قريبا من الخط. من المقرر ان يبدأ فى وقت لاحق) منه في 6 ايام سيكون بعيدا عن الخط. في حين ان ذلك البنود المدرجه في نفس التطلع الاطار يمكن وضع المشروعات وفقا للمستعمل العلاقات العامة يفيرينسيس. إذا هناك الكثير من البنود في صالح الصندوق دفعة واحدة ، وخلال هذه الدورة ستكون في الصفحات. عرض سواء عليك او مئة النوافذ على الشاشه الفرص هي انها تستر من جانب يكالفيفر جهة تريد ان ترى ما اذا كان - هي نافذة مكتبي ، أو قائمة الرأي. مع كسبوس ، يمكنك ان تكشف لكم مكتبي مع 'عن' مكتبي هوتكي الفار أو الوظيفة. هذه العملية ايضا عن رأي مكتبي لكم اذا كنت تستخدم هذا الأسلوب. يكالفيفر لها هوتكي (f8 قبل التقصير ( '' تعرض وجهة نظرها. هذه العملية بهدف تحقيق ما عليك ان الجبهة والظل تبقى من الشاشه. وهي توفر طريقة سهلة وسريعه للحصول على المعلومات لكم السنة. المناسبات الخاصة الفضاء من خط النهاية الى عكس حافة العرض ومن حيث الاحداث داخل بلدكم لوكاهيد الوقت اسبوعا من التخلف فيها. لكن ماذا عن الاحداث الهامة بعد ذلك؟ على سبيل المثال ، إذا لوكاهيد للعرض هو مجموعة 6 ساعات ولن تظهر بعد ظهر غد في اجتماعات خاصة او اعياد الميلاد فى الاسبوع المقبل. وللتغلب على هذه يكالفيفر بشكل خاص الاحداث القائمة الصندوق خصيصا للأحداث التي لا يظهر عادة. ويمكن اعتبار وحدة قائمة من الاحداث التي فرط في الافق '. يتم ذلك من تحديد منفصل خاص لوكاهيد الزمني لفرد او الحدث. على سبيل المثال ، لوكاهيد لاعياد الميلاد '' الزمني قد تحدد الى 2 اسابيع. كل الاحداث فى اعياد الميلاد فى السنة القادمة 2 اسابيع ثم خوض المناسبات الخاصة قائمة. هنا بعض الامثله على الكيفيه التي يمكن استخدامها : لكم عرض لوكاهيد محدد لمدة 24 ساعة ولكن لديكم من اعياد الميلاد والسنة لكم تريد ان تعرف عنها على الأقل قبل اسبوع ، حتى تحددوا لوكاهيد خاص لاعياد الميلاد فى السنة الى 10 يوما. ديكم فطبية الزمني للمشروع وانت تريد ان يكون للتذكير الموعد النهائي وكذلك معالم على الطريق لأنك لوكاهيد لتحديد الموعد النهائي ل6 اشهر المعالم إلى 3 اسابيع. هنا بعض الملامح الرئيسية يكالفيفر :



  • مرات التنزيل: 247
  • متطلبات التشغيل: Mac OS X 10.4 or later
  • الحجم: 1.8 MB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 2007-09-02 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:






Description


iCalViewer is a useful reminder that displays the events from Apple's calendar application, iCal, in a window.

Each event is displayed in a similar way to iCal and marches towards a finish line which is the time now.But wait!

There's more! iCalViewer also comes as a handy screen saver, iCalSaver!

How it works

Look at the yellow lines on the left of the screen shots. They show where you are in the calendar. The events start at the opposite edge of the display and move towards and past this line.

Look at it another way: in the preferences, you can specify how far to look ahead (say one week). This means that all events for the coming week will be visible in the display. The events which are due to start soon (e.g. within an hour) will be close to the line. Those due to start later (e.g. in 6 days' time) will be further away from the line.

The pending to do items are listed in a similar-looking box which can be sized and positioned according to user preferences. If there are too many items to fit in the box at once, they will cycle through in pages.

Expose

Whether you have one or a hundred windows on the screen, chances are that it will cover up the part of the iCalViewer view you want to see - whether it is the desktop, window or list view.

With Exposé, you can reveal your desktop with the 'reveal desktop' hotkey or mouse function. This operation will also reveal your desktop view if you are using this mode.
iCalViewer has its own hotkey (F8 by default) to 'expose' its view.

This operation will bring whatever view you have to the front and shade the rest of the screen. It provides a convenient and fast way of accessing your calendar information.

Special Events

The space from the finish line to the opposite edge of the display is where the events within your lookahead time (one week by default) are placed.

But what about important events beyond that? For example, if the lookahead for the display is set to 6 hours, it won't show tomorrow afternoon's special meetings or birthdays in the coming week. To overcome this, iCalViewer has a special events list box specifically for events that would not normally be displayed. It can be thought of as a list of events which are 'over-the-horizon'.

This is done by specifying a separate, special lookahead for a calendar or an individual event. For example, the lookahead for a 'birthdays' calendar might be set to 2 weeks.

All events in the birthdays calendar within the next 2 weeks will then go into the special events list.

Here are some examples of how this might be used:
• Your display lookahead is set for 24 hours but you have a calendar of birthdays and you want to know about them at least a week in advance, so you set the special lookahead for the birthdays calendar to be 10 days.
• You have an iCal calendar for a project and you really want to be reminded of the final date as well as milestones along the way, so you specify the lookahead for the end date to be 6 months and the milestones to be 3 weeks.


key features of "iCalViewer":





التعليقات علي iCalViewer 2.0.8
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع