8.8/10 (8 أصوات )

زعيمها هي لعبة اثارة السير الان على مغامره كبيرة لتخليص ملكة من الارض. الملكه نسر عظيم آخر ، قديم أو العرق. بينما كان في رحلة لزيارة الملكه زعيمها المستفاده من تزايد الظلام من الجنوب. جيوش ضخمة نمل تسير شمالا. وببطء في البداية لكن في النهاية الغضب واستوطنت أعشاش النسور الاسطوريه في الجبال. قريبا الملكه زوجها اعتقل ، وسجن. مثلما زعيمها انحنى رأسه وتحويله الى المنزل ولاحظ قديم فوكس. الثعلب كان يرتدي اردية قديم رث وقال زعيمها ان الملكه نفسها قد تنبأ بأنه لن يلتقي البطل الكبير في هذا المكان بالذات. زعيمها لا يعتقد للحظة ان يعنى به. فوكس سلمته حقيبة مملوءه السحريه البيض وقال زعيمها ذلك واحدا تلو الاخر ويجب ان يكون التركيز في الاعشاش القديمة. قبل ان اتكلم عن زعيمها كان ذهب الثعلب في النفخه الدخان الازرق. وزعيمها في ما بدا مسعى للمساعدة في تخليص ملكه. :



  • مرات التنزيل: 334
  • متطلبات التشغيل: Mac OS X 10.2 or later
  • الحجم: 114 MB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 2007-09-02 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:






Description


Armado is a exciting game - embark now upon a great adventure to free the Queen of the land.

The Queen is a Great Eagle, the last of an ancient race. While on a journey to visit the Queen, Armado learned of a growing darkness from the South; armies of giant ants marching Northward.

They moved slowly at first, but eventually overwhelmed and colonized the legendary eagle nests in the mountains. Soon, the Queen herself was captured, and imprisoned.

Just as Armado bowed his head and turned for home, he noticed an old fox. The fox was dressed in old tattered robes and told Armado that the Queen herself had foretold that he would meet a great hero at this very spot. Armado did not think for a moment that meant him.

Then the fox handed him a satchel filled with magical eggs, and told Armado that one by one they must be placed into the ancient nests. Before Armado could speak the fox was gone in a puff of blue smoke. And so began Armado's quest to help free the Queen.

Requirements:





التعليقات علي Armado 1.0
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع