5.0/10 (3 أصوات )

اكييس فالانترنت قائمة السياقيه. اكييس هي اداة تهدف الى توفير الوصول الى الانترنت من اي تطبيق يدعم القوائم السياقيه. مع اكييس تكونوا قادرين على فتح موقع في اي واحد يقبل الجدل ، بحث مثل أي موقع على الانترنت أو البحث القاموس. قيمة هذه الحجه هو المقدمة سواء في النص الحالي او اختيار المحتويات من ذاكرة النصوص. خاصة يمكنك استخدام قاموس اكييس لمشاهدة مواقع في الانترنت والبحث عن النص في اختيارات Www.un.org/MoreInfo/ngolink/52conf.htm (التقصير التشكيل). او تعديلها باستخدام نظام الافضليات الى اي موقع في العدد اذا شئتم ، يصل الى طريق البحث أو الجدل. يمكنك ايضا استخدام اكييس فتح الملفات المشتركة لكم على الحاسوب او ينزل بها من مختلف خدمة بروتوكول نقل الملفات. النص اكييس استخدام مثل البحث القاءله عادة على جانب الطلب متى السيطرة انقر على اختيار النص. بعض التطبيقات لا تتيح اختيار النص وفي هذه الحاله يمكنك استخدام اكييس وقد نشر ذاكرة النصوص كبديل. هذه هي سمات هذا الخيار قد تحدد في نظام الافضليه للوح اكييس. ما جديد في هذا الاصدار : بقة يكس : سابقا عندما نقر قائمة الجيل البند في تفضيل لوح في قائمة تحرير حبه لن يتغير فى القائمة المحرر حبه (الآثار الجانبية لتشغيل الوصله العاديه).



  • مرات التنزيل: 218
  • متطلبات التشغيل: Mac OS X 10.3.9 or later
  • الحجم: 535 KB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 2007-10-02 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:






Description


Aqueiss is an internet access contextual menu.

Aqueiss is a tool designed to provide access to the internet from any application that supports contextual menus. With Aqueiss you will be able to open URL's which accept a single search argument, such as a search site or online dictionary. The value of the argument is supplied either by the current text selection or the contents of the clipboard.

In particular you can use Aqueiss for dictionary lookup at online sites and searching text selections on the internet (the default configuration). Or modify it, using System Preferences, to contain any number if URL's you like, with up to one search or path argument.

You can also use Aqueiss to open common files on your computer, or download them from various FTP servers.

The text Aqueiss uses as its "search argument" is usually provided by the application when you control-click on selected text. Some applications do not provide the selected text, and in this case you can have Aqueiss use the contents of the clipboard as an alternative. This latter feature is an option you may specify in the system preference pane for Aqueiss.

What's New in This Release:
· Bug fix: previously when clicking a "Menu generation" item in the preference pane the menu editor tab would change to the Menu Editor tab (side effect of a routine initializing the tab.)





التعليقات علي Aqueiss 2.1.4
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع