8.2/10 (16 أصوات )

سحر نقل يتيح حل سهل لتزامن الرئيسية ومعلومات عن اماكن عدة حواسيب إنك تستخدم باستمرار. كثيرون استخدام شخصين أو أكثر للعمل على الحاسوب الشخصي في المنزل ، أو في زيارة الاصدقاء في مكان! اذا كانت جميع هذه الحواسيب في بعض بطريقة سحريه ، كان من تتبع كل التغيرات ولكم كل عمل ، فإنك ستجد الاشياء المفضلة في خلق علامة جديدة على العمل او الحصول على جميع الرسائل وخلق أرسل المكتب تحت تصرفكم في بيتك الحاسوب. لا حاجة الى تدليك في الادين لامب. بواسطة زر واحد فقط من كل سحر يستغرق سوى بضع دقائق! ولا شك ان كل شخص يمر جحيم العاملة في إعادة تركيب النظام على الحاسوب ، تشكيل من الصفر و / أو اعادتها بعد الفيروسات! مجرد التفكير في الوقت قضيت لتعديل تشكيل لسلفكم ، ناهيك عن تحويل اهم الاماكن لبلدكم نظام وتعمل التطبيقات عميل البريد الالكتروني شرائط من متصفح لكم ، وما سحر نقل لكم كل حاجة! البرنامج سيقدم الدعم لبلدكم نوافذ التشكيل الحالي!



  • مرات التنزيل: 201
  • متطلبات التشغيل: Windows NT/2K/XP/2003
  • الحجم: 883 KB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:






Description



Magic Transfer offers a easy solution for synchronizing the main settings and information on several computers that you use constantly. Many people use two or more PCs - on work, at home, on a trip or at friends' place!

If all of these computers, in some magic manner, were able to keep track of all your recent changes and all the work done, - you would find in Favorites a new bookmark created on work or would have all the emails created and sent in the office at your disposal in your home computer.

There is no need to rub the Aladdin's lamp. With the help of only one button all the magic will take just some minutes! Without any doubt, everyone had to pass through the hell of reinstalling the operative system on a PC, configuring it from scratch and/or restoring it after viruses!

Just think about the time you spent to customize the configuration of your system, say nothing of transferring the main settings of your operative system and applications - email client, bookmarks of your browser, etc.

Magic Transfer is all you need!
The program will make a backup of your current Windows configuration!






التعليقات علي Magic Transfer 2.2 (Freeware)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع