8.5/10 (3 أصوات )

الدائم هو طلب نسخة جديدة تسمح لك نسخة تحتوي على ملفات غير المقروء. للكرة واضحة ونعطي هنا مثالين. على سبيل المثال ، لديك او على قرص الفيديو مع بعض الاهتمام الآن. اتمنى لكم مشاهدة هذا الفيلم ولكن لا نستطيع ان نفعل ذلك لان القرص يحتوي على قطاعات غير المقروء ، ومن يقرأ كثيرا. في ذلك ، اما الحاسوب لكم نص هذا القرص لا يصح او لا يقرأ الا في بعض القطاعات. في الوقت الذي كسر قطاعات وضع قرب ، ثم يبدأ التصوير متقلب للغاية. بالتأكيد ، يا سعادة من مشاهدة الفيلم يختفي. لكم ان كنتم على نسخة من هذا الفيلم الى الحاسوب لكم 'والقرص الصلب مشاهدة فيلم من لكن هناك ، على سبيل المثال ، بعض الملفات في مكان ما في وسط هذا القرص لا يصبح كليا. وفي هذه الحاله ، نسخة الدائم سيكون مفيدا لك. وهنا مثال آخر على القضايا التي لكم ويمكن استخدام نسخة دائمة. لقد حصلت على نسخ احتياطية من ملفات هامة لكم نص لكن ما لكم من المحفوظات غير المقروء ، للأسف. ، كل البرامج التي تعمل عادة مع الملفات موزعة رفض العمل معكم نسخ احتياطية لهذه الملفات بدني. ومرة اخرى ، يمكن دائما نسخة تساعدك على انها مخصصة للقراءة بدني الملفات بدقة.



  • مرات التنزيل: 199
  • متطلبات التشغيل: Windows All
  • الحجم: 1.66 MB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:






Description



Durable Copy is new application which allows you to copy the files containing unreadable sectors.


For clear idea we are giving here two examples. For instance, you have got a CD or DVD with a certain interesting movie. You wish to watch this movie but can't do it because the disk contains unreadable sectors, and it is read badly.

At that, your computer either reads this disk not properly or can't read only some sectors in it. At a time when broken sectors draw near, then depiction begins to be very unsteady. Surely, your pleasure from viewing the movie disappears.

You wish you were able to copy this movie to your computer' hard disk and to watch the movie from there but, for example, some files somewhere in the middle of this disk are not read totally. In this case, the Durable Copy would be useful for you.

And here is another example on which cases you can use the Durable Copy. You have got backup copies of your important text files but a certain part of your archives is unreadable, unfortunately.

Moreover, all programs which usually work with broken files refuse to work with your backup copies because of these files are physically damaged. Again, the Durable Copy can help you because it is destined for reading physically damaged files precisely.






التعليقات علي Durable Copy 1.7 (Shareware)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع