8.0/10 (155 أصوات )

نوافذ حقيقية ميزة الاخطارات هو اداة للمساعدة في الحد من القرصنه. هذه الاداه تؤكد ان نسخة ويندوز نصب على الحواسيب الشخصيه والوجه الحقيقي لها. اذا لم يكن حقيقيا ، هذه المصلحه على التذكير الدوري لمساعدتكم اتخاذ الاجراء المناسب. هذا هو أحدث الافراج عن النوافذ اخطارات ميزة حقيقية. نشجعكم على الارتقاء الى هذه الصيغة. يتضمن هذا الإصدار خصائص معززه تعكس المساهمة المستمرة من العملاء ، وكذلك ميكروسوفتس باستمرار تحسين تكنولوجيا مكافحة القرصنه. خصائص هذه النسخه : تحسين تجهيز تركيب جديد على الساحر نظرة عامة على السواء ، وان تظهر نتائج التصديق على الفور عقب الانتهاء من عملية التركيب. لا يطلب اعادة التشغيل بعد التركيب. تصميم المستعمل للنظام الاخطارات الصينية قد اعيد الى جعلها اكثر جاذبيه المنظر صلات واضحة مع تفاصيل كاملة عن كل رسالة وخيارات اخرى لحل أى المشاكل. تحسنت تحسنا مساعدة المستخدمين ارسال الرسائل للمستخدمين الذين لا يستطيعون اتمام التصديق ، الى علاقة اكثر وافضل الادوات الذاتية



  • مرات التنزيل: 1220
  • متطلبات التشغيل: Windows XP
  • الحجم: 1.27 MB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:






Description



Windows Genuine Advantage Notifications is a tool to help reduce software piracy. This tool will confirm that the copy of Windows installed on the PC is genuine and properly licensed. If it isn't genuine, this utility provides periodic reminders to help you take the appropriate action.

This is the most current release of Windows Genuine Advantage Notifications. We encourage you to upgrade to this version. This release includes enhanced features that reflect ongoing input from customers, as well as Microsoft’s continually improving anti-piracy technology.

Specific features of this version include:
· Improved Setup – A new installation wizard provides an overview of the tool, and shows validation results immediately at the end of the installation process. No reboot is required following installation.
· Redesigned User Interface - The system tray notifications have been redesigned to make them more visually appealing with clear links to full details of each message and further options for resolving any problems.
· Improved User Assistance – Improved messaging for users who are unable to complete validation, along with links to more and better self-help tools






التعليقات علي Windows Genuine Advantage Notifications 1.7.0017 (Freeware)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع