The Vault Reader 1.0 (Freeware)

6.9/10 (7 أصوات )

الترجمة الالية للوصف
المدفن القارئ الامن تشفير التطبيق الذي صممت لمساعدتكم في حمايه مهم ملفات عرضي حذف أو تعديل وتقليص عدد مرات ملف او برنامج يمكن فتح وحدد تاريخ انتهاء اي ملف او برنامج. المدفن القارئ هو نسخة مجانيه. خزائن نقرؤه ، لكن لم تنشأ او تعدل. الاستنفار الامني يمكن ان تكون مصممة لتحذير متى ما حاول مدفن او الوصول لكم عند توليكم مدفن في وضع غير آمن. حمايه وكلمة السر بتشفير جميع الملف او البرنامج : الوثائق الخاصة صور برامج البريد الالكتروني الحب يبقى العين من التحديق اوراقك الشخصيه والبرامج. المثاليه المتعددة الحواسيب. ارسال البريد الالكتروني في الحب محمي مدفن اضافي على مستوى التشفير والخصوصيه. سرداب الحب لا يمكن فتحه في سرداب او المدفن القارئ والا اذا كان المتلقي يعرف كلمة السر. الملفات يمكن تجميعها معا في مجتمع واحد مدفن او في اي عدد من خزائنه.



  • مرات التنزيل: 159
  • متطلبات التشغيل: Windows 9X/ME/NT
  • الحجم: 1.24 MB
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:



استخدام البرامج التي تم تنزيلها من موقعنا يجب أن يكون وفقاً للقوانين في بلدك.لا نوصي باستخدام برامج تنتهك القوانين في بلدك.،اذا كنت تري ان هذا المحتوي لا يتوافق مع حقوق الملكية الفكرية برجاء ابلاغنا بالضغط هنا



Description



The Vault Reader is a security encrypting application which was designed to help you protect important files from accidental deletion or modification, limit the number of times a file or program can be opened, and set an expiration date for any file or program.

The Vault Reader is a freeware version. Vaults can be read, but not created or modified.

Security alerts can be configured to warn when someone has tried to access your Vault or when your Vault is in an insecure state.

Password protect and encrypt any file or program:

· Private documents
· Images
· Executables
· E-mail attachments

Keeps prying eyes from your personal documents and programs. Ideal for multi-user computers.

Sending e-mail attachments in a password-protected Vault provides an extra level of encryption and privacy. Vault attachments can only be opened with the Vault or the Vault Reader, and only if the recipient knows the password.

Important files can be grouped together in a single Vault or in any number of Vaults.

Moshax.com only provide legal software, please help us keeping pur site legal, if you think this page is violating copyrights please let us know by clicking here Here





التعليقات علي The Vault Reader 1.0 (Freeware)
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع