swpkg 0.14

6.8/10 (4 أصوات )

الترجمة الالية للوصف
سوبكغ المشروع مجموعة صغيرة من أدوات تقوم على فلسفة بسيطة نسبيا وتبسيط الادارة من طرف مجموعة البرامج بما بين التبعيه. هذه الأدوات تشمل كل جانب من مبنى تركيب وصيانة البرامج تشمل برامج وقدرة بعد عدة نسخ من أي أحد برمجيات تركيب احد. في العراق ، هو تركيب كل البرامج في دليل منفصل ، ورمزي الروابط المشتركة لأهل ادلة (عادة / البيرة / المحلية / بن و/ البيرة / المحلية / سبين ، ..) ثم آلية من المستخدمين (عن طريق وهلم جرا). الادله يها البرامج بالفعل حياة ابدا اليها مباشرة من المستخدمين. مع الاساسية افكار سوبكغ تحاول الترويج لمبادئ في شكل مبادئ توجيهية وطرق لتحسين جودة طرف ثالث البرمجيات محليا تركيب كل يوم من مديري النظام حول العالم. قيمة هذه يجب أن يكون من السهل الحصول على اقصى تقدير ولو كان الذين محظوظه ابدا راثه نظم ضخمة / البيرة / المحلية التى تحتوى على مئات البرامج ركبت على مر السنين العديد من الناس ، بعض المجموعات التي طالما المصادر المفقودة. بينما تبدو الامور اكثر تعقيدا أو غامضا في اولا ، عندما يفهم سوبكغ الفلسفه سهلة التطبيق. خصوصا بالنسبة للاغلبيه الساحقه من طرف ثالث (وخصوصا في منطقة (البرمجيات تجهيز وتركيب مباشرا فاذا كنتم تركيب مباشرة في (البيرة / لوكال. لبعض المجموعات ، بقليل من التفكير والعمل الاضافي المطلوب. ما الجديد في هذا الاصدار : هو سولن أصبح قادرا على التعامل مع نقل الطرود. طفيفة ادخلت تحسينات على ادوات اخرى.



  • مرات التنزيل: 213
  • متطلبات التشغيل:
  • الحجم: 0
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 0000-00-00 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:



استخدام البرامج التي تم تنزيلها من موقعنا يجب أن يكون وفقاً للقوانين في بلدك.لا نوصي باستخدام برامج تنتهك القوانين في بلدك.،اذا كنت تري ان هذا المحتوي لا يتوافق مع حقوق الملكية الفكرية برجاء ابلاغنا بالضغط هنا



Description

swpkg project is a collection of small tools based on a fairly simple philosophy and designed to simplify the management of third party software packages including their inter-dependencies. These tools cover every aspect of building, installing and maintaining software packages and include the ability of having multiple versions of a single software package installed concurrently.

In a nutshell, each software is installed in a separate directory, and symbolic links are used to populate common directories (typically /usr/local/bin, /usr/local/sbin, ..) which are then referenced by users (in their PATH and so on). The directories where the software actually lives are never referenced directly by users.

Along with its basic ideas, swpkg tries to promote a number of principles in the form of guidelines and methods to improve the quality of third party software locally installed every day by system administrators around the world. The value of these should be easy to appreciate to most, even if those who have been lucky enough to never inherit systems with a huge /usr/local containing hundreds of software installed over many years by many different people, some packages for which sources are long lost.

While things may seem overly complicated or obscure at first, once understood, the "swpkg philosophy" is fairly easy to apply. In particular, for the vast majority of third party (and in particular free) software, setup and installation is as straight forward as if you were installing them directly in /usr/local. For some other packages, a little thinking and extra work is required.

What's New in This Release:
· swln is now able to deal with relocated packages.
· Minor improvements were made to other tools.
Moshax.com only provide legal software, please help us keeping pur site legal, if you think this page is violating copyrights please let us know by clicking here Here





التعليقات علي swpkg 0.14
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع