5.0/10 (3 أصوات )

Daylite يتجاوز الاتصالات وتعيينات لتشمل مشاريع قوية وادخال مفهوم دعا الفرص. فرص العرض بطريقة بسيطة لتتبع التفاصيل التي تساعدك على اغلاق صفقة على الاعمال الجديدة. مشاريع توفر لك مع طريقة مثاليه لاقامة تركز على الصورة الكبيرة مع الحفاظ على السيطرة على التفاصيل الصغيرة. تعيينات ، والمهام والاتصالات يمكن ربط كلا المشروعين واعطاء الفرص لكم التفاصيل التاريخية الغنيه. Daylite ما هو الا اداة من شأنها ان تساعدك على البقاء وركزت على ما تهم النمو بعملك ، مضيفا العملاء على المشاريع وايصال! Daylite يعمل في مركز عملك ، مساعدتك في البقاء على المسار وتسليم في الوقت المحدد. من التقويمات المشتركة لمشاريع بسيطة ، الى الاتصال باداره البريد الالكتروني الى التكامل ، daylite يبقى نظمتموها ويحرر عقلك من الفوضى. Get Daylite, worry less and spend time doing what you do best. وها هي بعض الملامح الرئيسية للdaylite :



  • مرات التنزيل: 263
  • متطلبات التشغيل: 4
  • الحجم: 149
  • الترخيص:
  • الاصدار : 0
  • اضيف في: 2007-07-10 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:






Description



DayLite goes beyond contacts and appointments to include projects and introduce a powerful concept called opportunities. Opportunities offer a simple way to track details that help you "Close the deal" on new business.



Projects provide you with the perfect way to stay focused on the big picture while maintaining control over small details.



Appointments, tasks and contacts can be linked to both projects and opportunities giving you rich historical detail. DayLite is a tool that will help you stay focused on what counts – growing your business, adding clients and delivering on projects!



Daylite works at the center of your business, helping you stay on track and deliver on time. From shared calendars to simple projects, to contact management to email integration, Daylite keeps you organized and frees your mind of clutter. Get Daylite, worry less and spend time doing what you do best.




key features of "DayLite":





التعليقات علي DayLite 3.5.1
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع