7.7/10 (26 أصوات )

ImpressCMS تسمح لك بالحفاظ على محتوى موقع على شبكة الإنترنت بالسهولة كتابة كلمة الوثيقة. ImpressCMS هو أداة مثالية لمجموعة واسعة من المستخدمين : لمجتمع الأعمال من المستخدمين ، من المشاريع الكبيرة للأشخاص الذين يريدون بسيطة وسهلة الاستخدام والمدونات أداة. ImpressCMS يعد مصدرا قويا لنظام تحصل النتائج الرائعة ومجاني! ماذا يمكنك أن تفعل ذلك؟ ImpressCMS يمكن استخدامه لأنواع عديدة من المواقع على الشبكة. النظام وهي ذات تدرجية عالية ، ويمكن استخدامه على سبيل المثال حيث الإنترانت للشركة 20000 موظفا وكذلك لبناء بسيط 5 صفحات على الانترنت لتعزيز شركتك. هذا النظام مفيد للغاية لإدارة المجتمعات المحلية على الانترنت لانه لديه القدرة على خلق مجموعات المستخدمين وتحديد أذونات لإدارة المحتوى على كل group.For مختلفة لكل نوع من أنواع مختلفة ويقدم الموقع ImpressCMS مع مجموعة وظائف لمئات من وحدات مجانية متاحة (مؤقتة) Addons الموقع : http://www.xoopsaddons.org. وهناك أمثلة قليلة على ما يمكنك القيام بها : -- نشر أخبار منظمتكم - اسمحوا الزوار الاتصال بك من خلال حالة من فن تخصيص شكل الاتصال بين إنشاء وإدارة المواد - منتدى أضف إلى موقعك - بيع المنتجات من خلال موقعك على الانترنت استخدام الإنترنت خزن... والعديد من هذه بعض الملامح الرئيسية ImpressCMS : قاعدة بيانات مدفوعة : ImpressCMS تستخدم قاعدة بيانات لتخزين البيانات اللازمة لتشغيل ImpressCMS الموقع الخاص بك. MySQL حاليا دعمها. الدعم لغير DBMS 'sقريبا. مجزأ تماما : محتويات موقع تديره وحدات منفصلة المحتوى / التطبيقات الشبكية. ببساطة تركيب هذه الوحدة التي تحتاج ملامح : صحفي وحدة ، وحدة منتدى ، البوم صور وحدة ، هناك العديد من طرف ثالث وحدات عديدة للاختيار من بينها. مستخدم الإدارة : اختياري للمستخدم تسجيل : مسجل المستخدمين من صحتها باستخدام معيار ImpressCMS النظام ، أو باستخدام LDAP. الأمن : حظر الملكية الفكرية ، والحد من مضمونها من قبل المجموعة ، الخلفية الخصائص الأمنية لمعالجة قواعد البيانات ، والأمن رمزية لشكل النظام والتحقق منها وأكثر من ذلك. الشخصي : يمكن للمستخدمين المسجلين على لمحات تحرير ، حدد موقع المواضيع ، تحميل افاتار العرف ، وغير ذلك الكثير! مجموعة متعددة نظام التصاريح : قوية وسهلة الاستخدام لنظام الاذونات التي تمكن المديرين لمجموعة الاذونات من قبل المجموعة. البايت متعدد اللغات : تؤيد تماما البايت متعددة اللغات ، بما فيها اليابانية والصينية المبسطة والتقليدية والكورية ، الخ. الموضوع على أساس التفاعل skinnable : ImpressCMS تحركها قوي موضوع النظام. كل من مدراء ويمكن للمستخدمين تغيير شكل كامل الموقع مع مجرد النقر على فأرة الحاسوب. كما أن هناك مئات من مواضيع نوعية للتنزيل! الاحتياجات : شبكة الاتصالات العالمية خادم اباتشي ، IIS ، Roxen ، الخ) PHP 4.3.0 أو أعلى (5.1 أو أعلى مستحسن) MySQL 3.23 أو أعلى (4.1 أو أعلى مستحسن) ما الجديد في هذا الإصدار : [سجل التغيير قراءة كاملة] ويركز هذا الإصدار على مدونة تنظيف بسيطة والعديد من الحشرات. هتمل منقي تم تحديث لأحدث إصدار. كلمة التحقق مهمة تصحيحها. دورة التعامل مع تحسن في الواجهة ، وإدارة المناطق.



  • مرات التنزيل: 281
  • متطلبات التشغيل:
  • الحجم:
  • الترخيص:
  • الاصدار : 1.1.2
  • اضيف في: 2009-09-03 00:00:00
  • اخر تحديث: 23/06/2006
  • الموقع علي الانترنت:






Description



ImpressCMS allows you to maintain the content of a website as easy as writing a word document. ImpressCMS is the ideal tool for a wide range of users: from business to community users, from large enterprises to people who want a simple, easy to use blogging tool. ImpressCMS is a powerful system that gets outstanding results and it is free!What can you do with it?ImpressCMS can be used for many types of web sites. The system is highly scalable and it can be used for example as an intranet for a company with 20,000 employees as well as for building a simple 5-page website for the promotion of your company. The system is extremely useful for managing online communities because it has the ability to create user groups and assign permissions for managing content to each different group.For each type of website ImpressCMS offers different functionality with a collection of hundreds of free modules that are available on the (temporary) Addons site: http://www.xoopsaddons.org. A few examples of what you can do with them:- Publish news of your organization- Let visitors contact you through a state of the art customizable contact form- Create and manage articles- Add a forum to your site- Sell products through your web site using an online store- ...and many more
key features of "ImpressCMS":

Database-driven:

· ImpressCMS uses a database to store the data required for running your ImpressCMS site. MySQL is currently supported. Support for other DBMS's is coming soon.

Fully modularized:

· Website content is managed by separate content modules/web applications. Simply install the module which has the features you need: a news module, forum module, photo album module, there are many many third party modules to choose from.

User Management:

· Optional user registration: Registered users are authenticated using the standard ImpressCMS system, or by using LDAP.
· Security: IP banning, restricting content by group, backend security features for database manipulation, security token system for form validation and more.
· Personalization: Registered users can edit their profiles, select site themes, upload custom avatars, and much more!
· Versatile Group Permissions System: Powerful and user-friendly permissions system which enables administrators to set permissions by group.

Multi-byte Language Support:

· Fully supports multi-byte languages, including Japanese, Simplified and Traditional Chinese, Korean, etc.

Theme-based skinnable interface:

· ImpressCMS is driven by a powerful theme system. Both admins and users can change the look of the entire web site with just a click of a mouse. There are also hundreds of quality themes available for download!
Requirements:

· WWW Server Apache, IIS, Roxen, etc)
· PHP 4.3.0 or higher (5.1 or higher recommended)
· MySQL 3.23 or higher (4.1 or higher recommended)
What's New in This Release: [ read full changelog ]

· This release focuses on code cleanup and several minor bugs.
· HTML Purifier was updated to the latest version.
· The CAPTCHA function was corrected.
· Session handling improved in the frontend and administration areas.



صور ImpressCMS 1.1.2 Final
ImpressCMS 1.1.2 Final





التعليقات علي ImpressCMS 1.1.2 Final
اضافة تعليق

تعليقات الفيسبوك

تعليقات الموقع